Planurile Toyota de a cuceri lumea
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cum sa cuceresti piata auto mondiala?! Raspunsul vine de la Toyota care vede in China si in Rusia cheia succesului.
Dupa ce a facut ravagii printre producatorii interni de pe piata americana, dupa ce si-a stabilizat vanzarile in Europa, Toyota mai face un pas catre cucerirea pietei auto la nivel mondial. Se extinde pe pietele din Rusia si China, iar principalele arme sunt masinile low-cost.
Planurile Toyota prevad constructia a inca trei fabrici care sa produca peste 450.000 de unitati anual pentru a acoperi cererea de pe piata din India si China. Dupa ce a depasit Ford devenind al doilea producator auto mondial, Toyota mai are un singur pas de facut, prima pozitie mondiala.
Pana in 2010 gigantul japonez prevede sa detina 15% din piata auto globala. In 2010 Toyota intentioneaza sa vanda circa 73 de milioane de autovehicule, o crestere cu 12% a vanzarilor in cinci ani. Planurile japonezilor prevad expansiunea pe pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India sau China.
Toyota mizeaza pe elasticitatea acestor piete care in opinia lor reprezinta cheia succesului pentru o crestere semnificativa a vanzarilor. Principalul obiectiv este piata chineza. China inregistreaza in momentul de fata economia cu rata cea mai mare de crestere, iar segmentul auto este intr-o expansiune foarte mare, ceea ce-i face pe cei de la Toyota sa se grabeasca in programul de preluare a controlului pe aceasta piata.
Planurile Toyota prevad constructia a inca trei fabrici care sa produca peste 450.000 de unitati anual pentru a acoperi cererea de pe piata din India si China. Dupa ce a depasit Ford devenind al doilea producator auto mondial, Toyota mai are un singur pas de facut, prima pozitie mondiala.
Pana in 2010 gigantul japonez prevede sa detina 15% din piata auto globala. In 2010 Toyota intentioneaza sa vanda circa 73 de milioane de autovehicule, o crestere cu 12% a vanzarilor in cinci ani. Planurile japonezilor prevad expansiunea pe pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India sau China.
Toyota mizeaza pe elasticitatea acestor piete care in opinia lor reprezinta cheia succesului pentru o crestere semnificativa a vanzarilor. Principalul obiectiv este piata chineza. China inregistreaza in momentul de fata economia cu rata cea mai mare de crestere, iar segmentul auto este intr-o expansiune foarte mare, ceea ce-i face pe cei de la Toyota sa se grabeasca in programul de preluare a controlului pe aceasta piata.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)