Skoda este unul dintre numeroșii constructori care va dezvolta mașini electrice pentru a respecta noile norme de poluare care vor intra în vigoare în următorii ani. Constructorul ceh a anunțat în acest an Skoda Vision E, conceptul care va debuta în Europa la Salonul Auto de la Frankfurt și care prefațează viitoarele modele de serie cu propulsie electrică.
Cu numai câteva săptămâni înainte de acest eveniment, Skoda a oferit și primele detalii concrete despre performanțele la care trebuie să ne așteptăm din partea viitoarelor modele electrice de serie.
Astfel, motoarele vor avea între 140 și 300 de cai putere, în timp ce autonomia oficială conformă standardului NEDC va oscila între 400 și 600 de kilometri, în funcție de model. În plus, cele mai puternice modele electrice vor fi capabile să ajungă la 100 km/h în mai puțin de 6 secunde, în timp ce viteza maximă va fi de 180 km/h.
Nu în ultimul rând, modelele vor fi oferite atât cu tracțiune spate, cât și cu tracțiune integrală, portbagajul va avea o capacitate de circa 560 de litri, iar Skoda promite că prețurile vor fi "competitive" comparativ cu modele similare echipate cu motoare convenționale.
De asemenea, Skoda promite un sistem de infotaiment de generație nouă cu dimensiuni generoase care va fi poziționat central, iar un ecran secundar va fi amplasat în spatele volanului, în timp ce consola centrală va avea o interfață asemănătoare cele ale tabletelor.
Via Auto Express
Dar daca locuiesc la etajul 7 cum incarc eu bateriile ? Nu avem inca
infrastructura necesara pentru asa ceva.
avem infrastructura!
In tarile mai dezvoltate financiar, se monteaza prize pentru masinile electrice pe stalpii de electricitate!
Asa ca asteptam 300 km reali si 10.000 euro masina.
Lasati-ne cu electricele ca nu-s viabile momentan. Deocamdata sunt pentru bogati si balerini.
- electrice sau
- plugin-ev
- sau hibride (dar cele gen e-power care are rularea full-electric nu hyunday ioniq care nu prea sunt hibride sunt mild-hibride)
este solutia ideala
sa spunem ca 90% din oameni oricum circula 90% din timp in raza a 50km zilnic, atunci, daca vorbim de grupul VAG, ar fi :
- un Passat diesel
- doua VW e-up
si s-a rezolvat problema.
Binenteles, ceea ce ar ajuta ar fi o casa ca sa ai incarcarea in garaj (dublu) dar chiar si asa odata ce este cerere imediat vine si infrastructura.
iar faptul ca sunt pt bogati asa e. dar daca nu le cumpara nici aia, nu vor ajunge in veci mainstream pt ca producatorii vor renunta sa le mai faca.