Planurile companiei Renault pentru criza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, a precizat ca este incantat de masurile de finantare a industriei auto oferite de statul francez.
Totusi, Ghosn a precizat ca daca va fi nevoie, Renault va reduce productia si mai mult. Guvernul francez a oferit un sprijin de 26 miliarde de euro economiei din Hexagon, din care 1 miliard de euro este destinat exclusiv unei linii de credit auto.
In plus, Franta va aplica planul de bonusuri de pana la 1.000 de euro pentru cei care isi achizitioneaza modele ecologice. Carlos Ghosn a declarat ca masurile luate de guvernul francez sunt foarte bune, precizand ca principala problema a industriei auto este creditarea.
Boss-ul Renault a mai spus ca marca franceza nu are de gand sa faca noi concedieri in viitorul apropiat. Renault, al doilea producator auto din Franta, dupa PSA Peugeot Citroen, a anuntat anterior ca va concedia circa 6.000 de angajati si va inchide mai multe fabrici la nivel mondial.
Via | Realitatea.net
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Acum li se ofera mult mai mult ca atunci.
Personal dintotdeauna am considerat Renault ca o firma de guvern. Mai de guvern decat VW.