Planurile companiei Renault pentru criza
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, a precizat ca este incantat de masurile de finantare a industriei auto oferite de statul francez.
Totusi, Ghosn a precizat ca daca va fi nevoie, Renault va reduce productia si mai mult. Guvernul francez a oferit un sprijin de 26 miliarde de euro economiei din Hexagon, din care 1 miliard de euro este destinat exclusiv unei linii de credit auto.
In plus, Franta va aplica planul de bonusuri de pana la 1.000 de euro pentru cei care isi achizitioneaza modele ecologice. Carlos Ghosn a declarat ca masurile luate de guvernul francez sunt foarte bune, precizand ca principala problema a industriei auto este creditarea.
Boss-ul Renault a mai spus ca marca franceza nu are de gand sa faca noi concedieri in viitorul apropiat. Renault, al doilea producator auto din Franta, dupa PSA Peugeot Citroen, a anuntat anterior ca va concedia circa 6.000 de angajati si va inchide mai multe fabrici la nivel mondial.
Via | Realitatea.net
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Acum li se ofera mult mai mult ca atunci.
Personal dintotdeauna am considerat Renault ca o firma de guvern. Mai de guvern decat VW.