Volkswagen și Ford au anunțat vinerea trecută extinderea parteneriatului început în luna ianuarie în zona utilitarelor. Colaborarea dintre cei doi mari constructori va fi una semnificativ mai importantă, întrucât vizează un segment strategic pentru viitor.
Ford va dezvolta modele electrice pe platforma Modular Electric Toolkit (MEB) a Grupului Volkswagen. Pentru început, Ford va dezvolta un model electric de volum care va fi produs la uzina de la Koln (Germania) și care va fi disponibil la vânzare începând din 2023, însă există posibilitatea ca americanii să dezvolte în paralel încă un model pe plaforma MEB.
Ford vrea să vândă 600.000 de astfel de mașini electrice în Europa. Mai mult decât atât, constructorul american a spus că un al doilea model electric pentru clienții europeni se află “în discuții”.
Până atunci, cel mai probabil, Ford își va respecta angajamentul anterior de a lansa un SUV electric în 2020 care va fi importat de SUA și alte două modele electrice până în 2021, care nu vor fi dezvoltate pe platforma MEB.
Via Automotive News
Acum s au incurcat cu milogii de la Vw care au si preferat Turcia pt a construi o fabrica desi noi suntem in UE.
La revedere Ford si multe UE VW!
...Unde oricum nu-s sifonate chiar toate tertipurile încuscririi născătoare de e-Fordwagen-uri (600.000 produse din Precambrian pân-la Apocalipsuri după AM :-)), dar suficient ca să realizăm apropiata standardizare planetară a e-Măriilor cu diverse pălării.
Autonomizate, clar.
P.S. Lui H.Diess îi crește parcă nasul âla strâmb continuu, iar zâmbetul lui J.Hatchett nu-i al lui -- de parc-ar fi ieșit dintr-un schimb prelungit la Craiova, pe 300 lire lunar.
P.S.2: Dacă nu v-au deprimat încă știrile (miliarde) despre platforma MQB, pregătiți-vă nervii pentru tsunami-ul MEB. :-P
...Adevărul despre ea, aici:
https://cleantechnica.com/2019/05/18/volkswagen-meb-platform-mistakes-errors-blunders-or-masterly-engineering-brilliance/