Volvo a raportat recent o scădere a vânzărilor de motoare diesel în Europa, spunând că tot mai mulți clienți aleg modelele sale cu propulsie hibridă. Constructorul suedez se așteaptă la un 2018 de succes cu ajutorul modelelor XC40 și XC60.
Mai mult decât atât, constructorul suedez și-a stabilit o țintă ambițioasă pentru viitor. Până în 2025, Volvo vrea ca modelele sale electrice să reprezinte 50% din vânzările totale.
Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, fiecare model Volvo va avea, începând din 2019, cel puțin o versiune hibridă sau una electrică.
Volvo a înregistrat o creștere de 28% a profitului operațional în 2017, cea mai bună performanță din istoria companiei, precum și patru ani la rând cu vânzări în creștere sub acționariatul chinezilor de la Geely.
Suedezii așteaptă ca 2018 să fie încă un an de succes, cu vânzări și profit în creștere. Cu toate că vânzările de motoare diesel au înregistrat o scădere în Europa, Volvo spune că tot mai mulți clienți au ales să treacă la modelele sale cu propulsie hibridă.
Anul trecut, Volvo a vândut circa 571.000 de mașini, cu 7% mai multe din 2016, iar ținta constructorului este să ajungă la 800.000 de unități pânâ în anul 2020.
Via Autocar
Comentarii (1)