Volvo a început 2021 cu dreptul, după ce 2020 a însemnat o scădere cu 6% a vânzărilor la nivel global.
În ianuarie, constructorul a comercializat 59.588 de mașini, cu 30.2% mai multe decât în aceeași perioadă din 2020. Volumul s-a dublat în cazul unităților Recharge. În prezent, una din cinci mașini Volvo vândute la nivel global este electrică sau hibridă.
Șeful Volvo, Hakan Samuelsson, vrea să sporească vânzările de electrice și hibrizi plug-in în 2021.
“Cam un sfert din vânzările din acest an ar trebui să fie sub brandul Recharge,” a subliniat directorul mărcii suedeze.
În 2020, cota vânzărilor Recharge a fost de 17% din total, în creștere față de 6.5% în 2019. În prezent, europenii sunt cei care caută vehiculele electrificate de la Volvo într-o proporție mai mare decât restul clienților din alte regiuni, cu 31% din total pe 2020.
Cel mai bine vândut model Volvo în prima lună a acestui an a fost XC40 (17.770 de unități), urmat îndeaproape de XC60, cu 17.053 de exemplare.
SUV-ul XC90 a completat podiumul, având 7.564 de unități comercializate în ianuarie 2021.Via Volvo
N-am vazut pe nimeni de la triada sa se laude cu asta sau macar sa incerce sa te convinga.
Serios acuma, cel mai frustrat e fanul volvo care cand vine vorba de masina iubita, primul lucru pe care ti-l spune e ca marca e premuium.
Da baiete, daca zici tu, te credem. Sunt convins ca ai condus tot ce misca in zona auto si stii despre ce vorbesti. Acum linisteste-te.
Si lasa abureala cu interioarele si motorizarile.
De exemplu acum 5 ani Volvo scotea pe piata in plug-in hybrid: motor 2 litri + electric cu baterie de 10kwh. Anul trecut a aparut si BMW X5 cu motor de 3 litri si baterie de 24kwh care are aceleasi performante ca un Volvo vechi de 5 ani.
Dar BMW nu are 7 locuri la PHEV:)
A, si BMW nici nu e bine sa il incarci ca iei foc. Nici sa folosesti modul sport.
Deci la ce bun masina frumoasa si pe platforma?
Volvo a fost peste germani in ultimii 5 ani la ei acasa.
Si Volvo e mult mai premium decat germanii, chiar daca nu are concurenta in anumite clase.
Personal voi alege mereu Volvo si nu o germana, la orice clasa.
E ceva deosebit si simplu si asta imi place. Nu striga dupa ochii lumii, nu vrea sa iasa in evidenta. Si asta e perfect: nu iei nici amenzi cum iau cocalarii cu BMW si nici nu sunt asa furate. Deci e perfect.
@dan_grc: uita-te putintel la reclame si vezi ce se promoveaza.
Eu an vazut asa: Volvo promoveaza familia si siguranta. Vad poze cu familii cu 2 copii, vad reclame la siguranta.
BMW: reclame interzise pentru promovare condus imprudent, glume multe despre soferi prosti, poze si multe amenzi la cocalari. Masini furate de "oameni seriosi".
Poate nu iti place, dar asta e realitatea, accepta.
La Volvo se pune accent pe altceva in afara de frumusete si multi cai putere.
Desi motorizarea T8 are vreo 400 CP, nu am vazut reclama la Volvo pe drifturi,liniute si figuri ca ajunge la 100km/h in mai putin de 6 secunde.
La BMW, chiar si cu un amarat de 2litri diesel cu 180 CP, care face suta in peste 8 secunde, toti smecherii se lauda ca au masina sport :))
Deci nu te agita, cine alege Volvo,o ia pentru altceva, nu pentru figuri si liniute.
Pentru maimutoi dornici de a fi admirati si care cred ca masina le ofera un statut social exista BMW. Cand au BMW, desi e doar o troaca obosita importata din Germania, cu vreo 300000 km, facuta din bucati si pe care au dat 2-3000 euro, ei cred ca sunt buricul pamantului, a lor e toata strada si nu numai, chiar si linia de tramvai, chiar si partiile de schi, chiar si plaja.
Cate Volvo ai vazut pe partiile de schi? Cate ai vazut pe plaja?
Ai cautat din curiozitate " cocalar cu BMW" sa vezi cate stiri gasesti?
Daca obiectivul Volvo e sa vanda 25% electrice si plug-in hybrid, obiectivul BMW era sa mai tina motoarele Diesel inca 20 de ani.
Vezi diferenta? E la cocalareala:))
Fii atent: Volvo XC90 in 2015 iesea mai bine la siguranta decat X5-ul din 2020.
XC90 are o reclama interesanta:
Se zice asa" the most awarded SUV of the century". Deci nu e vreun X5, ML, Q7 ... E XC90. Datorita tehnologiei, sigurantei si confortului.
Daca nu ai vazut inca cum arata masina, ai aici o prezentare:
https://youtu.be/Bpmpo6Vx-Hs
Nu se prezinta cu drift, cu fum din roti si marlanii, pentru ca nu se adreseaza marlanilor.
https://www.pinterest.com/pin/35325178312316278/
Deci, sa lasam gargara de cocalari deoparte si sa ne trezim la realitate.
Banuiesc ca cenzura e arma secreta pentru promovarea BMW. Ca si softurile mincinoase pentru grupurile germane.
Nu ti-a placut prezentarea la XC90?
Nu-ti place ca soferii de BMW sunt cocalari?
Adreseaza-te altora, eu doar citesc articole puse de altii, nu le scriu eu.
Iti pun la dispozitie si o lista a celor mai banate reclame:
https://cardealermagazine.co.uk/publish/bmw-named-worst-offender-breaking-asa-rules/196068
Exista autoritati pentru banat reclame mincinoase, nu tu. Tu esti degeaba, ai vrea sa banezi pentru ca nu iti convine parerea unora.
Vezi pe lista aia daca gasesti Volvo, sau sunt marcile germane, preferatele tale, si in topul topului e BMW.
Baneaza-ma ca sunt rau:))
Reclama Volvo:
https://youtu.be/c4uvXAf2eh4
Reclama BMW:
https://youtu.be/b24JH5yX8_s
Familie si protectia mediului versus poluare si sportivitate.
Stai sa ma gandesc ce sa aleg:
Aer curat si familie in siguranta, sau sa fiu un marlan egoist care sa iau masina sa imput?
Alegerea e atat de simpla pentru unii ca nici nu trebuie sa stai pe ganduri :)
Las marlanii la locul lor si as lua masina sa ma protejeze de astfel de specimene intalnite pe drumurile publice. Ei nu fac diferenta intre soferi profesionisti care fac drift pe circuit si drumurile publice, ei iau BMW pentru a le conduce asa pe drumurile publice, ca asta e reclama la BMW.
Deci dan_grc, sa nu mai compari niciodata cele doua marci. Publicul tinta e total diferit!
Vezi ca a aparut noul M5 CS. Reclama la el e tot cu aer curat, familie si copii :))
BMW unele de serie (alea mici 2 portiere, 4 locuri), unele premium, unele lux
Porsche cam e doar premium şi lux
Volvo..... cam greu premium.... dar în niciun caz lux
Fiecare să îşi cumpere ce vrea şi ce poate.
Dar să fie doar PHEV sau EV :)))
https://stiriletransilvaniei.ro/2020/02/11/cocalarul-cu-bmw-obiect-de-studiu-la-o-universitate-din-finlanda/
https://forums.m3cutters.co.uk/threads/scientists-confirm-link-between-bmw-ownership-and-being-an-asshole.118875/
https://uk.motor1.com/news/268333/bmw-drivers-worst-on-uk-roads/
Nu va faceti griji, este o pura intamplare ca in toate tarile soferii de BMW sunt cei mai marlani.
Finlanda, Olanda,... toate tarile au ceva in comun: cocalarii cu BMW.
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
“Volvo—the leading premium marque—and most major volume brands rank well above the German brands. Audi, BMW and Mercedes-Benz need to improve the reliability and robustness of the premium features and materials before customers look elsewhere.”
Deci astia zic ca germanii trebuie sa mai lucreze la premium features si materiale.
Acum ca Volvo e mai apreciat decat orice marca germana nu e de mirare, la fel e si in alte tari.
Doar romanul umbrit de sigla BMW si spalat pe creier nu vede altceva.
Dar şi astăzi se remarcă diferenţe, nota bene: în cadrul etalonului siguranţei auto (IIHS) – aşadar, ne referim la cei mai exigenţi în domeniu. De exemplu, limitându-ne la Segmentul E, iarăşi reprezentantele Triadei se situează peste Volvo (MB şi Audi primind chiar distincţia “Top safety pick + “). Curios sau nu, comparaţia menţionată mai sus (cea din 1992) s-a axat tot pe Segmentul E.
Pe de altă parte, cine îi tot atribuie lui Volvo aptitudini de concepere a luxului? Au ieşit vreodată suedezii pe interval cu vreo creaţie proprie clasei-regină a eleganţei (recte Segmentul F) ??? De fapt, ori de câte ori am inspectat SIAB sau SAB, atunci când am vrut să revin cu picioarele pe pământ, m-am aşezat în Volvo! Fiindcă asta sugerează în fond: o zodie (legată straşnic) de pământ, văduvită de imaginaţie, de reverie (la naiba cu filosofia lor “spartană”), în ultimă instanţă de plăcerea de a conduce (constatare pe propria-mi piele) şi de savoarea panoramei…Ba încă şi Insignia te îmbie la senzaţii, chit că “joacă în altă ligă”.
Acum, Mafănikkk, eşti invitat la turbare (oricum, ceva care n-are legătură cu turbo). Dar, rogu-te din nou, fără “@inexorabil” sau “@inexo” în loc de nick.
PS. Toţi cei ce DAU mânuţe roşii, nu “ce daţi”. Ce acorduri ai învăţat matale la şcoală, coane? Mă rog, ori cu mine, ori cu alţi observatori de pe AM ai comportamentului tău lingvistic, în mod neîndoielnic ai cu cine învăţa! Iar timp există…Axiomatic, omul, cât trăieşte…continuă tu fraza!
Toţi cei ce DAU mânuţe roşii, nu “ce daţi”. Ce acorduri ai învăţat matale la şcoală, coane? Cât despre “cei mai mârlani”, vezi că schimbarea valorii gramaticale admite utilizarea adjectivului cu rol de substantiv, dar tentativa inversă numai în context stilistic! Iar “bmv” nu merită nicio atenţie; este prea grosolană o asemenea abordare.
Mă rog, ori cu mine, ori cu alţi observatori de pe AM ai comportamentului tău lingvistic, în mod neîndoielnic ai cu cine exersa! Iar timp există…Axiomatic, omul, cât trăieşte…continuă tu fraza!
Dacă tot te obsedează “cocalarii cu BMW”, de ce nu mizezi pe o “asiatică” sportivă, cu ajutorul căreia să-i pui la punct pe frontul realităţii rutiere? Că doar baza de alegere este destul de largă, cum ar fi un Mitsubishi Lancer Evo, mai ales că motorul de 2L turbo de la japi îndeamnă la performanţă pură…Ah, da, nesocotind “protecţia mediului”, dar scopul scuză mijloacele, nu?
Te-ai blocat pe şablonul “cocalarii” – treci odată la acţiune!!!
Esti departe de adevar. Eu ignor cocalarii cu BMW. Sunt niste oameni foarte, foarte limitati si lipsiti de experienta.
Vezi ca articolele despre soferii BMW nu sunt scrise de mine sau de romani. Sunt redactate de anumite persoane din Finlanda,Olanda, Anglia.
Daca ai ceva cu ei si crezi ca sunt obsedati de cocalarii cu BMW, cred ca ii poti contacta sa incerci sa le schimbi parerea. Dar bate la ochi sa fie chiar peste tot aceeasi soferi, aceeasi marca vizata, aceeasi cocalari.
Si nu am banat eu reclamele, nu am dat eu amenzile la BMW, Mercedes si VAG.
Deci vezi tu, cauta in alta parte vinovatii, dar nu mai departe de Germania:))
Pe acolo se intampla lucruri ciudate, softuri, asocieri ilegale, combinatii. Nu le fac eu, le fac ei.
Sa dai vina pe altii e usor.
Sa iei apararea marlanilor e simplu.
Sa vezi adevarul e greu.
Treaba e simpla. Lumea e satula de marlani. Articolele respective dovedesc asta. Politia e cu ochii pe cocalari, firmele de asigurari au rapoarte cu cei mai amendati cocalari, cele mai furate masini in Europa, cei mai prosti soferi.
Deci nu vad care e problema voastra?
Daca cauti cocalari cu BMW pe Google si ai milioane de rezultate, asta e viata :))
Nu trebuie sa fiti suparati pe asta.
Cei ce au scris articolele sunt niste oameni rai, care au ceva cu BMW. Probabil ca nu isi permit si de asta. :))
Hateri parca se numesc?
Si politia are ceva cu ei clar.
Acum vreo 12 ani pe Automarket aparea un articol interesant:
https://www.automarket.ro/stiri/studiu-soferii-bmw-sunt-cei-mai-indisciplinati-din-trafic-sondaj-21497.html
Lucrurile s-au agravat de atunci.
Mai multi cocalari, mai multa nesimtire.
Sa ii banezi si pe cei de la Automarket ca pun asemenea articole :))
Cica si pe acasa la germani treburile stau cam la fel:
https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/soferii-bmw-cei-mai-agresivi-in-trafic-15563.html
Deci avem studii din Germania, Finlanda, Olanda, Anglia... Ce mai vrei ca sa intelegi?
Trebuie mentionat ca sa inteleaga toata lumea: nu va mai suparati pe cei ce pun link-uri cu astfel de articole, pentru ca nu ei le scriu. Daca reusiti sa intelegeti lucrul asta, e bine.
Soferii de BMW sunt cei mai prosti pentru ca nu sunt educati. Asta e concluzia internationala.
Mafănikkk, dacă te-ar fi animat minima curiozitate de a parcurge “topul” meu personal de pe AM, ai fi observat limpede, fără echivoc, că preferinţele mele în privinţa mărcii Audi se “opresc” la primele generaţii de A6/S6 şi A8/S8! Mai departe nu mă încumet, fiindcă nu mă tentează!! Inclusiv din cauza apetenţei cultivate de producător pentru viteză nejustificat de mare, automat pentru apologia motoarelor prea forţate (de aceea detest linia RS!). Contează însă şi motivele (in)estetice (de pildă, arhitectura frontală de inspiraţie Lamborghini şi minimalismul de bord în condiţii de exces high-tech le resping instantaneu), ca şi poziţia declarată oficial (de VAG) faţă de snobismul ecomarxist.
Totodată, recunosc că îmi compromit deseori propriile-mi principii, exasperat de draconicele “norme de poluare” (adică, de silă, de nevoie, mă orientez către un produs nou sau relativ nou), dar, din fericire, tot “mintea de pe urmă” iese învingătoare în aceste neplăcute lupte intestine, adică se întâmplă să renunţ în timp util la ideea nespecifică de a miza “totuşi” pe variante “la ordinea zilei” (chiar dacă dotate cu M.A.I.), oricâte dificultăţi (şi obiective, şi subiective) conştientizez că mi-ar crea, inevitabil, opţiunea pentru “clasice” Audi. Pentru că, în faţa mea, tronează un întreg Sistem (eco)ostil…
Evident, nu sunt singurul conservator “inveterat” care se încleştează cu vicisitudinile tipice “vremurilor avansate”, dar nu prea mă încălzeşte această certitudine sentimentală, câtă vreme concreteţea…financiară (inclusiv la nivel legislativ şi fiscal – a se citi: samavolnicii oculto-politice) mă loveşte fix în moalele capului, iar ajutor nu pot primi nici măcar din partea afinilor auto. Însă gustul provocărilor mi se va părea întotdeauna dulce, negrăit de dulce…Implicit, al SFIDĂRII. În pofida sacrificiilor de rigoare la care mă voi preta…
La final, mă semnez în mod tranşant: cocalarul musai “clasic”.
Negarea unor fapte si lucruri clare.
Si ignorarea vonturilor celorlati soferi e la fel.
Atat timp cat aparam si promovam cocalarii, nu avem de ce sa ne miram ca mor oameni pe capete.
La urma urmei nu degeaba BMW mai are si lozinca: " The ultimate killing machine"
Sa fiti sanatosi si nu uitati: e foarte posibil ca intr-o zi sa fiti lovit de un marlan cu ceafa groasa cu un X5 sau X6. Atunci sa vedem daca ii mai aparati.
E adevarat, BMW e o marca de cocalari.
Asta nu schimba cu nimic faptul ca Volvo e o chinezarie, apreciata in special de bosorogi si de alte moluste rutiere care de obicei incurca traficul mult mai mult decat vitezistii nostril de serviciu. O masina mediocra la toate capitolele.
Volvo este marca premium care iese de vreo 10 ani mai bine decat BMW, Mercedes si Audi la toate capitolele: tehnologie, siguranta, fiabilitate.
Dar e greu sa explici unor mediocri cu BMW 520d ce insemana un Volvo.
Vezi ca Volvo a iesit marca care incorporeaza cele mai multe tehnologii pe noile modele, nu are reclame banate pentru porcarii si nu si-a luat amenzi pentru ilegalitati.
Deci cine sunt prostii si mediocrii???
Voi, cei care un vedeti altceva.
Auzi tu la el, mosi care incurca circulatia.
Retardule, Volvo face reclame pentru tineri familisti, nu pentru cocalari dornici de drifturi.
Si pentru pensionari care isi plimba nepotii si vor sa fie in siguranta, in caz ca sunt loviti de vreun retard ca voi.
Clar??
Si vezi ca desi un Volvo XC60 Plug-in hybrid are vreo 400 CP si ajunge la 100km/h in mai putin de 6 secunde, nu isi face reclama ca intrece o coaja de 520d care se taraie in peste 8 secunde.
Asa ca lasa abureala cu mosnegii.
Asta e ca aia cu chinezarie. Atat va duce mintea pe voi.
Mergi la un dealer Volvo si vezi ce componente made in China sunt pe un XC40, XC60 sau XC90, apoi mai vorbim.
Componente, da? Daca stii ce sunt alea.
Vorbim dupa ce faci lumina in capul ala sec.
Ar fi bine ca Automarket sa nu mai puna stiri despre Volvo, ca nu se incadreaza la masini si nici nu e o marca demna de un articol.
Va las baieti, sunteti mult prea superiori, superioritate data de masina pe care o conduceti, nu de modul de gandire.
Ramaneti sanatosi!
Adica acolo unde lumea nu ridica in slavi cocalarii, unde politia ii lasa fara permise, ca nu se merge cu spagi ca la noi. Ia mergi tu si fa liniute cu BMW si Audi prin Finlanda sau Olanda sa vezi cum ramai fara permis, fara masina. La noi la romani nu doar ca se fac liniute, se si pun pe YouTube.
https://youtu.be/ttyzex1igdU
https://speedingeurope.com/netherlands/
Vedeti voi, in unele tari nu merge ca la romani. Cocalarii sunt pedepsiti,nu apreciati.
https://www.motor1.com/news/21433/20-year-old-dutchman-gets-bugatti-veyron-confiscated-by-police-for-speeding-80km-h-over-the-limit/
La noi se iau permisele cu bani de toti retarzii, daca ai destui bani omori si scapi nevinovat, e o tara deosebita, tara unde cocalarii fac ce vor.
Deci daca si germanii aleg altceva in afara de marcile lor, atunci e un pas important. Si parca prin Germania Volvo are vreo 100 dealeri, in Romania vreo 4-5. Deci discutam de alt nivel.
Cum poti da manuta rosie unui fapt, unor cifre de vanzari?
De fapt nu ma mira vazand ce comentarii sunt pe aici.
M-am uitat si eu din curiozitate la ce clasa se adreseaza ultimele modele Volvo testate de Automarket:
Am gasit asa: tineri si familisti:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc60-polestar-engineered-100375.html
Familisti si manageri:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc90-t8-twin-engine-96167.html
Tineri:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc90-t8-twin-engine-96167.html
Familisti si manageri:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-v60-t6-88229.html
Familisti:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-v90-cross-country-t6-75957.html
Deci vreo 4 modele in care nu gasesc pensionarii mentionati de unii.
Vorbiti cu cei de la AM sa adauge 2 rubrici noi: pensionari pentru Volvo si cocalari pentru BMW.
Natie de suparati mai sunteti.
Deci apreciati firmele care platesc amenzi, a caror reclame sunt interzise, a caror soferi sunt catalogati cei mai prosti din lume, care instaleaza softuri sa pacaleasca lumea si nu apreciati fiabilitatea, siguranta si tehnologia.
Mai eu nu stiu ce sa zic, dar meritati ce primiti.
Adica pentru mine e clar ca e intoarsa lumea asta cand promoveaza si apreciaza companiile amendate, cele care polueaza in nesimtire si ascund asta, cele care incearca sa minta cu reclame si cand soferii prosti sunt considerati exemple.
Deci nu e de mirare ca nu avem strazi, ca suntem in top la numarul de morti in accidente rutiere, ca se iau permise cu spagi, ca suntem condusi de cei ce fura.
Asta promovam, asta avem, dar ne vaitam.
O singură dată în viaţă mi-a încolţit tentaţia de a achiziţiona un Volvo, mai precis un V90 din 1997, atras de noţiunea de break şi pentru că tabloul de comandă părea “tehno” (în stil Lancia), dar, când am constatat la volan că doi inşi ca mine nu încăpeau pe acelaşi rând (faţă-spate), indiferent cum reglam scaunul şoferului, m-am “ras pe bot” pe termen nelimitat. Adică “executivele” germane reprezentau o alegere mult mai inspirată. Ca să descopăr ulterior că, într-un model de clasă chiar inferioară, başca “non-premium”, ba chiar banal (VW Passat), mă lăfăiam în spaţiu berechet şi în confort indiscutabil! În concluzie…inexorabilă, Volvo nu se traduce “Vreau să fiu altfel decât prostimea”, ci “Cât de curând, voi afla că sunt altfel de prost decât prostimea”…
ALE căror, Mafent! – “comprimare” între “Mafia” şi “repetent”.
Nu e pentru tine.
Nu au nici confort, nici tehnologie, nici motorizari, sunt praf.
https://www.carwow.co.uk/best/cars-with-the-best-seats-0070
https://www.topgear.com/car-reviews/volvo/xc90
Sa ramana la fel de prosti, sa se poata incarca PHEV fara sa ia foc, sa nu ajunga in service pentru resoftari la motoarele alea slabe si eu unul zic ca sunt pe drumul cel bun.
Banuiesc ca tu ai condus Volvo de curand si stii cum se comporta si la drum, daca sunt sau nu confortabile scaunele. Nu vorbesti asa ca sa te afli si tu in treaba, zici din experienta.
În loc de concluzie: C-A-R-A-G-H-I-O-Ş-I-L-O-R!