Mitsubishi Motors a prezentat un plan pe trei ani prin care vrea să își sporească vânzările globale cu 40% și veniturile cu 30% prin lansarea unor noi modele. Compania țintește și o creștere rapidă pe piețele din SUA, China și sud-estul Asiei.
Astfel, japonezii de la Mitsubishi vor să lanseze 11 modele noi în următorii trei ani, atât în Europa, cât și în Statele Unite, printre care și viitorul Mitsubishi Eclipse Cross. Pentru asta, compania va mări investițiile în cercetare și dezvoltare cu 50% în această perioadă, până la 1.19 miliarde de dolari.
“Este un program ambițios prin care dorim să ne întărim poziția pe segmentele în creștere și pe piețele unde brandul nostru are potențial”, a spus CEO-ul Osamu Masuko.
Programul “Drive for Growth” este primul plan de business al companiei de când Nissan a cumpărat 35% din acțiunile Mitsubishi, în 2016.
Anul trecut, compania japoneză a fost implicată într-un scandal provocat de manipularea datelor privind consumul la o serie de autovehicule.
Acum, prioritățile Mitsubishi sunt reconstruirea încrederii în companie, lansarea cu succes a unor noi vehicule și redresarea financiară.Via Autonews
Comentarii (1)