La jumătatea lui 2020, Mitsubishi a anunțat că nu va mai lansa modele noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani.
Constructorul japonez anticipează că a înregistrat o pierdere de circa 1.1 miliarde de euro în anul fiscal precedent (aprilie 2019-martie 2020). Mitsubishi intenționează să reducă costurile fixe cu 20% în perioada următoare, iar acest program de reduceri va afecta inclusiv piața din Europa.
Niponii au un “plan de mediu” pe termen lung, prin care vor să-și reducă emisiile de CO2 cu 40% până în 2050, în comparație cu nivelul înregistrat în 2010.
Strategia Mitsubishi presupune o atenție mai mare acordată vehiculelor electrificate din gamă, care ar urma să ajungă la 50% din vânzările totale în 2030, conform planului înaintat de constructor.
În acest sens, Mitsubishi vrea să se concentreze pe dezvoltarea și lansarea mai multor hibrizi plug-in, cum este cazul lui Eclipse Cross PHEV.
Versiunea PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
Via Insideevs
Îi aşteaptă pe mulţi falimentul.