Pirelli va investi 1.9 miliarde de euro în dezvoltare în următorii cinci ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Italienii de la Pirelli vor investi 1.9 miliarde de euro pentru a-şi dezvolta produsele de top şi pentru a se extinde pe pieţele emergente. Producătorul de pneuri va investi întreaga sumă în termen de cinci ani şi a justificat investiţia prin faptul că piaţa anvelopelor la nivel mondial va fi de peste 190 de miliarde de dolari pe an în 2015. Cei de la Pirelli sunt producătorul de anvelope numărul trei în Europa şi au un interes deosebit în cucerirea unei cote de piaţă cât mai mare a acestei industrii.
Pirelli vrea să se extindă pe piaţa din Asia-Pacific pentru a-şi consolida sucursala din America Latină şi pentru a atinge obiective de pe pieţele mature. Pirelli va deschide şi o fabrică în Mexic, care va fi realizată în urma unei investiţii de 210 milioane de dolari. Până în 2015, fabrica respectivă va avea o capacitate de producţie de 5 milioane de anvelope pe an. Analiştii din industrie estimează că Pirelli va investi între 830 milioane şi 1.05 miliarde de euro în decursul a trei ani.
Cei de la Pirelli sărbătoresc creşterea vânzărilor cu 8 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Spre deosebire de producătorii de piese şi subansamble, producătorii de anvelope au întotdeauna clienţi, dar procesul de achiziţie este ciclic. Rivalii de la Michelin au anunţat recent ca vor investi 1.6 miliarde de dolari în 2011 pentru a-şi creşte capacitatea de producţie, ceea ce înseamnă echivalentul deschiderii unei fabrici noi în fiecare an.Via | Autoactu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producția de mașini electrice la fabrica Mini din Oxford a fost amânată pentru o perioadă nedeclarată. Motivul este încetinirea vânzărilor de modele electrice la nivel mondial. (23.02)
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (2)