Pininfarina lucrează la o platformă şi un design pentru Lada
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pininfarina ar putea lega pe viitor o colaborare cu ruşii de la AvtoVaz pentru a produce la uzina italienilor modelul Lada Niva, deja un nume consacrat în segment. Dacă cele două companii se vor înţelege, Niva ar putea lua naştere la fabrica torineză unde se producea Mitsubishi Pajero Pinin. Pininfarina nu va asigura însă un volum mare de unităţi, cel puţin la început, exemplarele Niva urmând să fie livrate treptat pe mai multe pieţe europene.
Miza dintre cele două companii auto este însă una mult mai mare, cei de la Pininfarina fiind responsabili pentru dezvoltarea unei noi platforme Lada şi pentru definirea unui viitor limbaj de design, programat să debuteze în anii care urmează. Filosofia gândită de italieni ar urma să se regăsească în gama Lada chiar în următorii doi ani, atunci când se aşteaptă lansarea unui model cu şapte locuri.
Planurile Pinifarina nu se opresc însă aici, italienii intenţionând să debuteze pe piaţa din Rusia cu ajutorul brandului ZIL, ce urmează a fi responsabil de proiectarea şi construcţia viitoarelor modele de lux ale demnitarilor ruşi.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul fostei emisiuni Top Gear. Modelul exotic al mărcii britanice este cea mai rapidă mașină de serie pe acest circuit. (31.03)
-
Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo, va prelua din nou conducerea mărcii suedeze după ce Jim Rowan, actualul șef al mărcii, și-a dat demisia. Anterior, Samuelsson a fost CEO-ul Volvo vreme de 10 ani. (31.03)
-
Noua uzină BYD din Ungaria a intrat în vizorul Comisiei Europene din cauza unor suspiciuni de subvenții ilegale. Proprietarii fabricii ar putea fi nevoiți să plătească o amendă și să funcționeze la capacitate redusă. (20.03)
Daca era fabricata in alta parte erau sanse ca masina sa fie ieftina.
Dar asa .... cu forta de munca nu tocmai ieftina din italia , slabe sanse
As adauga celor spuse de tine doar faptul ca o fabricarea unei NIVA in Italia, desi poate ar putea revigora vanzarile marcii pe pietele vestice, ar duce la pierderea farmecului acestei masini ce consta tocmai in aceea ca este din topor, rezistenta, pentru oameni puternici si nu pentru domnisoare obisnuite cu airbag-uri si suspensii asistate.