Pilotul de teste de la BMW a fost singura victimă a acestui accident. Numele său nu a fost dezvăluit, dar presa germană spune că acesta avea 45 de ani. Accidentul din imagini nu este un caz singular în industria auto, mai mulţi piloţi de teste pierzându-şi viaţa în procesul de testare şi dezvoltare al noilor modele. Un incident similar a avut loc în 2009, când Porsche a anunţat că un pilot de teste de-al uzinei şi-a pierdut viaţa într-un accident grav pe autostrada A5, între Frankfurt şi Heidelberg.
BMW ActiveHybrid3 este versiunea hibridă a lui Seria 3 F30.
Modelul prezintă un tren de propulsie benzină-electric. Acesta integrează deja familiarul motor turbo de 3.0 litri şi 306 CP, căruia i se adaugă un motor electric de 55 CP, integrat în cutia de viteze. Consumul mediu este de 5.9 litri la sută, iar timpul 0-100 km/h este de 5.3 secunde. Noul ActiveHybrid3 este aşteptat să debuteze comercial în 2013.Via Wochenblatt.de
Hmmm,imi miroase a tehnologie Toyota aici.
Acelasi motor electric de pe Prius, Auris HSD si Lexus CT200.
PS: Sebastian, cum e cu insumarea puterilor la un ansamblu hibrid ca tot am avut noi cu mult timp in urma o "contra" pe acest subiect,se insumeaza sau nu pana la urma puterile celor doua motoare?
Sau numai la masininile din grupul VAG pt a da bine?...
In primul rand expresia "motorul X are puterea Y" este o expresie total gresita. Expresia corecta este "motorul X atinge o putere maxima Y", eventual urmata de "la turatia Z". In functie de cum sunt cuplate cele doua motoare pe BMW ActiveHybrid3, acestea pot da o putere maxima totala cu o valoare cuprinsa oriunde intre 306 si 388 CP.
Pot decat sa presupun ca motorul electric atuce un aport mai mare de putere la turatii mici, la turatia de putere maxima a motorului cu combustie interna, motorul electric poate dezvolta numai 34 CP.
Si de fapt ce ai vru sa spui tu aci?Ca roata e rotunda? Toti care au un gram de cunostiinte tehnice stiu deja asta si nu cred ca din ce am scris eu se intelege altceva...
Oricum nu asta era ideea dar dc ai vrut sa te dai destept...NU TI-A IESIT.
Chiar iti miroase? ce daca are tot 82 de cai? Si Audi are pe bi-turbo diesel exact 313 cai cat are si Bmw, nu miroase a motor Audi pe Bmw si nici invers, si te rog sa raspunzi intr-un alt mod decat i-ai raspuns lui @noname00, ca nu e frumos, il trimiti tu pe "taraf tv" da...
Stirea nu spune ca trebuie sa plangi de mila, iar cu super masinile care te pot feri de orice, spune tu care sunt alea? In afara de Volvo, care nu se rastoarna si-n care nu poti sa mori, chiar daca te calareste tir-ul.Teste de siguranta la 250-300? Doar in F1 poti sa scapi cu viata la asemena viteze, pe circuit cu zone de nisip, cauciucuri de impact, etc...si costa 1 milion de euro cel putin un monopost. Oare e posibil sa fii lamurit?
Hop si eu cu calul meu, topa..tropa...
Cam asa e comentariul tau.
Multi producatori construiesc masini care ating viteze foarte mari, nu doar cei 3 mentionati de tine.
Ai avea aceeasi soarta in Ferrari, Lambo, Porsche, Aston etc. etc.
Ma intrebam doar (retoric) de ce nu e mentionat acest aspect in articol sau de ce nu intr-un final Sebastian sa ne lamureasca si sa se lamureasca cum e cu puterea cumulata a unui ansamblu hibrid...
Cat despre "cel fara de nume" raman la ideea ca
"E usor a scrie versuri
Când nimic nu ai a spune..."
PS: Si totusi Sebastian, te-ai hotarat, cum e cu adunarea?...
Ideea era alta: nu sa faci teste de siguranta la 250-300 km/h, ci sa nu produci masini care sa omoare oameni. Deci daca majoritatea producatorilor auto ar fi capabili sa produca masini mai sigure sau sa investeasca in siguranta mai mult decat in CP, toti am fi mai castigati.
Insa din cate am vazut la Volvo, daca s-ar investi in siguranta ar da faliment multe firme, pentru ca in zilele noastre CP sunt mult mai cautati. Asta datorita educatiei care se duce de rapa. Si astfel, dand o "super masina" pe mana unuia care nu e in stare sa treaca in clasa a V-a, rezulta combinatia mortala.
Vad ca ti s-a pus pata pe Volvo. Cand vei citi la rubrica "accidente exotice" ca o multime de masini Volvo au fost implicate in diverse accidente sau vei vedea pe youtube filmulete cum Volvo se ia la intrecere cu BMW si depasesc 300 km/h pe autostrazi din Romania, atunci iti dau dreptate, nici Volvo nu face nimic in domeniul sigurantei rutiere, si o sa-mi iau masina germana. Glumesc desigur, germanii au de invatat si de la japonezi cum sa faca masini si motoare fiabile.
masina nu seamana deloc un un hibrid bmw........
bara spate.....are un fel de difuzor central.........bara fata are asemanari cu bara fata a noului M6......si gentile sar potrivi pe un model M........
Nu mi s-a pus pata pe Volvo, asa cum ti s-a pus tie pata pe Bmw, Mercedes si Audi invocand niste lucruri absurde" sa nu se mai fabrice masini care omoara oameni", o chestie f ambigua. Volvo face masini de 50 de cai sau cum? Cand mergi cu viteza maxina cu Volvo, esti asigurat? Esti unul dintre multi care raporteaza totul la Romania,o viziune cam ingusta, sa te legi de calitatea unor posesori e una, sa spui ca daca o masina merge cu 250 trebuie sa te asigure pe tine ca nu mori este o mare tampenie, o tampenie pe care nici Volvo n-o poate promite, asta spun. Spune-mi care sunt vitezele maxime cu care poate merge orice model de Volvo si scrie tu romane de cum nu poti muri la vitezele alea, iar ca-ti vei lua tu un model nemtesc nu stiu cum sau mai bine spus cand va zbura porcul e in regula, crezi ca are cineva vreo problema cu asta? Esti fan Volvo, bravo tie, esti fan japoneze f bine, esti anti masini nemtesti ? la fel de bine, dar daca tu asta ai inteles c-am spus, ca Volvo nu face nimic in domeniul sigurantei te inseli, am spus cu totul altceva.