Picnicul Dacia a ajuns la a treia ediţie în Franţa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacă sunteţi posesorul unui automobil produs la Mioveni şi aveţi drum prin Franţa, săptămâna următoare ar fi bine să ştiţi că şi anul acesta Dacia organizează un mare picnic pentru fanii săi. A treia ediţie a picnicului Dacia va avea loc duminică 22 mai, simultan, în trei localităţi din Franţa.
Decizia a venit după succesul ediţiei de anul trecut, care s-a desfăşurat în două oraşe, picnicul reuşind să adune peste 7500 de oameni. Anul acesta, fanii Dacia sunt invitaţi la Monampteuil (Aisne), Lissac sur Couze (Correze) şi Oraison (Vendee).
Organizatorii au pregătit pentru cei prezenţi activităţi recreative gratuite, cum ar fi: canoe, plimbări cu bcicleta şi jocuri de echipă în spaţii special amenajate. Mai mult decât atât, fanii Dacia vor avea ocazia să testeze abilităţile lui Duster în teren accidentat.
Ideea unei întâlniri anuale a fanilor Dacia a venit după ce posesorii şi-au făcut simţită prezenţa intens pe forumurile de specialitate.
De-a lungul anilor, comunitatea auto a devenit tot mai solidă şi s-a dovedit a fi de două ori mai activă decât altele în mediul virtual.via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
@marian - esti sigur ca mergea ca noua?
Important e sa mearga si sa n-ai evenimente cu ea.
Cat timp bag cheia in contact, pleaca imediat si ma duce unde am nevoie, pentru mine e ok.
Conduc de la firma un Logan dci de 85 cp. In familie detin un VW Golf V 1.6 (consdus acum de nevasta) si un Suzuki Ignis 1.5 4x4.
Comparand masinile pot spune ca fiecare are un atu in fata celorlalte.
La Logan de exemplu imi plac suspensiile mai moi si consumul redus. Cu el trec lejer unde cu Golful trebuie sa am foarte mare grija (linii de tramvai, canale denivelari gropi etc.).
Este mult mai confortabil si mai economic decat Ignisul, care are pe spate punte rigida, iar in oras consuma 12 l/100.
etc. etc.
Sumarizand, pentru mine Golful e bun pentru drumuri lungi sau la evevenimente sociale (concediu etc.), Ignisul este imbatabil pe timp de iarna si pe drumuri accidentate, iar Loganul este bun de frecat chiar in oras.
Mi-as lua o masina mai scumpa? Nu cred. Nu am garaj. Ca majoritatea le tin in fata blocului sau pe strada.
De banii dati pe Golf si Ignis (32000 EUR) puteam sa-mi iau un BMW sau Audi nou, nu mai vorbesc de SH. Asa am doua masini, bune la ce le utilizez eu.
Ambele au primit botezul civilizatiei urbane romanaesti. Ignisul are urma de cheie pe doua portiere, Golful are mici julituri si indoituri de la contactele cu portierele din parcari. Am renuntat sa le mai tot repar.
Acum nu mi se mai rupe sufletul cand vad o zgarietura pe caroserie sau cand se mai gainateaza pasarile pe ele.
Daca n-as avea masina