Statele Unite au fost mereu locul în care soluțiile noi din lumea auto au prins viață, iar propulsia electrică pe bază de hidrogen nu face excepție de la această regulă. Chiar dacă pilele de hidrogen pot fi considerate în acest moment mai degrabă de o soluție de alimentare expermentală, faptul că Toyota și Hyundai vând în SUA mașini electrice de serie care în loc de baterii au un rezervor pe hidrogen și pile care îl transformă în electricitate și apă pură îi ajută pe constructori să înțeleagă mult mai bine implicațiile acestui tip de tehnologie în viața reală.
Deși în SUA există în acest moment doar două modele electrice pe hidrogen (Toyota Mirai și Hyundai Tucson Fuel Cell) și 29 de stații publice de realimentare pentru aceste mașini, compania care deține majoritatea acestor "hidrogenării" a anunțat că posesorii modelelor alimentate astfel au adunat deja în SUA peste un milion de mile (1.6 milioane de kilometri) cu mașinile lor.Stațiile de alimentare True Zero reprezintă cel mai mare lanț de acest tip la nivel mondial, compania First Element, care deține aceste pompe, reușind să inaugureze până acum 15 puncte de încărcare în California pentru deținătorii mașinilor pe hidrogen.
Planul este de a extinde rețeaua la 19 stații până în primăvara anului viitor.
Comentarii (2)