Piața transferurilor: Hyundai angajează încă un fost șef de la BMW

de Petre Barac, Foto: Hyundai
Joi, 21.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai recrutează un fost director de la BMW să conducă divizia sa de marketing din Europa.

Coreenii de la Hyundai țintesc poziția de cel mai bine vândut brand asiatic în Europa și continuă schimbările la nivelul conducerii.

După recrutarea lui Albert Biermann (fost șef al diviziei M de la BMW) ca director al diviziei sale de dezvoltare de înaltă performanță, Hyundai recrutează încă un fost angajat de la constructorul bavarez.

Este vorba despre Andreas-Christoph Hofmann, care devine noul director de marketing pentru Hyundai în Europa. Anterior, Hofmann ocupase poziția de director al departamentului de dezvoltare pe segmentul retail pentru BMW și Mini.

Strategia Hyundai pentru următorii 4 ani presupune lansarea a 30 de modele noi sau facelift în Europa. În primele 8 luni, vânzările companiei în Europa au fost sub competitorii direcți din Asia, Toyota și Nissan.

Via Autonews

Comentarii (1)

  • Hyundai nu are nevoie de marketing, asa cum explica un fost sef de la Bmw, mai ales marketing venit din zona germana, deci cum se spune WTF in coreeana?
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru