Piata auto a crescut in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Anul 2006 a fost unul bun pentru piata auto europeana, cresterea generala inregistrata situandu-se la 3,6%.
Perioada mai putin fasta a pietii auto europene in asamblu se pare ca luat sfarsit. Vanzarile de automobile au inregistrat cresteri in primele zece luni ale anului, astfel incat, se poate spune ca curba descendenta inregistrata in ultimii ani a luat sfarsit.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)