Peugeot: "Vom concedia 6.000 de persoane in Franta pana in 2012"

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 13.11.2009
In incercarea de a-si mari productivitatea in urmatorii trei ani, Grupul PSA va elimina 6.000 de posturi. Francezii spera sa creasca productivitatea cu 20% prin cele 6.000 de posturi eliminate.

Francezii de la Peugeot au anuntat ca sunt nevoiti sa elimine 6.000 de locuri de munca din tara lor pentru a isi pastra productivitatea. Singura veste pozitiva pentru angajatii PSA este faptul ca aceste concedieri vor avea loc pana in 2012, deci nu isi vor pierde locul de munca in curand. Directorii Peugeot spera sa convinga 6.000 de angajati sa paraseasca in mod voluntar compania. In primele sase luni ale acestui an, Grupul PSA a inregistrat pierderi de 962 de milioane de euro.

Productivitatea Peugeot trebuie sa creasca cu 20%, iar pentru a realiza acest obiectiv trebuie sa renunte la 10% din forta de munca. In ianuarie, Peugeot a organizat o campanie de parasire voluntara a companiei, care era orientata catre personalul care nu era implicat in productie, dar au indreptat aceasta campanie si catre personalul de productie ulterior. Pana la sfarsitul lunii octombrie, circa 4.800 de persoane au parasit compania Peugeot.

In anul 2009, circa 13.000 de angajati au parasit compania Peugeot la nivel mondial, incluzand pe cei de la fabrica de piese Faurecia. Grupul PSA spera sa castige ceva mai multi bani pe piata auto din China, pe care o considera "principala lor provocare".

Tocmai de aceea, PSA va lansa modelul Citroen C5 in China la inceputul anului viitor. Pentru piata din China, Citroen C5 va fi construit la o fabrica din Wuhan.

Via | Drive.au

Comentarii (4)

  • @ pustiul frustrat
    PSA se duce la vale !
    962 milioane euro pierderi in 6 luni ! Datorii de miliarde la statul francez ! PSA se duce la vale !
    3 5
  • Dinamo
    De renault nu stiti nimic? adica daca au avut pierderi? Sincer as dorii sa dea faliment Renault decat Peugeot.Renault face masini proaste pe cand Peugeot premium.Hai Dinamo!
    4 2
  • asta se intampla cand vrei sa faci masini de calitate, cu sasiu diferit la fiecare model, cu interior diferit la fiecare model, cu motoare de calitate realizate de bmw&psa....si fara marketing agresiv. Nu era mai simplu sa faca precum cei de la volkswagen? Ei fac o singura masina, un singur interior, o singura motorizare care o tin 10 ani si apoi le vand la cei care pun botul. Pune caroserie de skoda o vinde cu 15 mii pune caroserie de seat o vinde cu 18 mii, pune caroserie de golf o vinde cu 22 de mii, pune caroserie de a3 o vinde cu 30 si ceva de mii.......si fac o gramada de profit....mai fac si un marketing agresiv sa ia mintea romanilor care toata viata au avut dacie si de un an doi au dat de niste urme de masini straine....si le ia mintile....ce ar fi daca maine cei de la psa ar face un spot publicitar gen avem motoare de bmw, facem motoare de bmw.....romanul de rand care e ahtiat dupa bmw dar nu are bani de el si-ar lua peugeot.....dar ei nu isi terfelesc imaginea ei precum japonezii fac fiecare model special, fiecare model difera, fiecare model are o identitate....oricum tot pe locul 2 in europa raman chiar daca au 2 marci.
    10 5
  • @tauVW
    intr-adevar... aceste companii traiesc din vanzarile din romania... asa ca vad logica din afirmatiile tale.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru