Peugeot va lansa versiuni mai puternice pentru E-3008 și E-5008

de Tiberiu Safta
Vineri, 14.02.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot a anunțat că va lansa în curând versiuni mai puternice pentru modelele E-3008 și E-5008. Noile versiuni vor primi un propulsor de 325 de cai putere.

În cadrul conferinței online E-Lion Day, Peugeot a confirmat oficial că va lansa în curând câte o versiune nouă pentru modelele electrice E-3008 și E-5008. Aceste versiuni vor fi cele mai puternice din oferta celor două modele, grație unui propulsor alcătuit din două motoare electrice care dezvoltă împreună 325 de cai putere.

Atât în cazul lui Peugeot E-3008, cât și în cel al lui E-5008, noile versiuni adaugă un motor electric de 112 cai putere în puntea din spate, care funcționează în tandem cu motorul electric existent de 213 cai putere și care antrenează roțile din față.

VERSIUNE CU 5 LOCURI PENTRU E-5008

Alături de cele două versiuni mai puternice, constructorul francez a anunțat că va lansa și o nouă versiune cu 5 locuri pentru Peugeot E-5008. Cu numai două rânduri de scaune, noua versiune va avea un portbagaj mai mare, cu o capacitate de 994 litri, adică un plus de 78 de litri prin comparație cu versiunea cu 7 locuri. Cu bancheta rabatată, capacitatea va crește până la 2310 litri.

via Peugeot

Comentarii (3)

  • De la inceput sunt underpowered.
    Standardul fiind tesla, si orice alt brand fiind niste jepati ordinari care incearca cum pot sa nu ofere clientilor.
    Puterea minima pt un EV de 40k euro trebuie sa fie aprox 300cp. Cu dotari substantiale, cum ar fie piele, navigatie, panoramic, etc...
    In cazul peugeot pt cele de mai sus pretul sa fie maxim 35.000 si chiar 30.000, avand in vedere ca sunt neica nimeni in lumea EV si nu au nici macar un brand sa te lauzi cu el. Un brand de duzina.
    2 3
  • de duzina? adica nu e benve sa umple parcarile de ulei?
    toate masinile ar trebui sa fie sub 30k.
    2 3
  • Nu e chiar de duzina, hai sa nu fim rai, masina ofera o baterie decenta, ~100 kWh, V2L, OBC 22 kW, acum si 4WD, toate sunt esentiale pentru cineva care stie ce inseamna sa-ti faci treaba cu un EV.
    In ceea ce priveste pretul, aici sunt de acord, exagerat de mare. Nu stau sa analizez fiecare euro cheltuit, dar pentru toate cele enumerate mai sus nu ar trebui sa ni se perceapa mai mult de 40k la dealer. Realitatea insa va fi cu totul alta, pretul unui model echipat cum spuneam sarind garantat si lejer de 60k, pret umflat artificial.(vezi preturile cu care se vand in china aceleasi modele, produse de aceleasi maini)
    Acum, fiecare cum crede, eu 40k as da, tot ce-i peste e furaciune.
    Si, va rog, fara asa-zise ajutoare guvernamentale sau alte magarii prin care doamna ue isi asigura(suge) niste sume imense de bani facand nimic.
    Hai sa revenim la normalitate, gata cu minciunile si inselatoria legala!!!
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru