Peugeot se aşteaptă să vândă 200.000 unităţi ale lui 2008 în 2015, jumate dintre acestea urmând să fie construite de uzina din Mulhouse, iar cealaltă jumătate urmând să fie produsă de fabricile din America de Sud şi China pentru pieţele indigene.
Analiştii IHS Automotive estimează că segmentul SUV-urilor subcompacte va trece de pragul de 500.000 de unităţi în Europa până în 2015. În prezent, segmentul respectiv reprezintă 154.461 unităţi, iar specialiştii estimează că Peugeot 2008 are şanse mari să-l depăşească pe Nissan Juke, actualul lider al segmentului. Analiştii de la IHS Automotive spun că Renault Captur va ajunge pe locul doi în clasamentul vânzărilor de SUV-uri de segment B, acesta urmând să depăşească şi el modelele Nissan Juke şi Opel Mokka, actualii lideri ai clasamentului. Peugeot 2008 este primul model al mărcii care a fost desenat, dezvoltat şi proiectat de inginerii săi din centrele din Europa, China şi America Latină. Conceptul proiectării "globale" a unui model nou are rolul de a construi un automobil care să nu necesite modificări pentru a fi pe gustul clienţilor de pe anumite pieţe, reducând pe termen lung costurile pe care le implică dezvoltarea modelelor.Via AutomotiveNews (înreg.)
@jogiorgica Cam toate masinile din ziua de azi pot fi asemanate cu altele. Asta inseamna design global la urma urmelor insa nu inseamna plagiat ca partea frontala aduce cu altceva ca e clar ca e diferita daca ne uitam la detalii.
In loc sa ai noaptea vizibilitate mare in fata iti sar becurile in ochi. Pe langa asta, dupa ce ca e sotia crizata ca vede vitezometrul din dreapta, acum o sa fie si soacra ca vede din spate. :)
Mie imi place pozitionarea mai neortodoxa, e altceva si daca e la fel de lizibila ca o pozitionare normala inseamna ca oamenii chiar inoveaza (rar de tot in ziua de azi cei care vor sa schimbe design-ul clasic al bordului...).
Oricum dintre firmele frantuzesti, Peugeot e de departe cea mai serioasa per total!
Nu faci ceva total nepractic, doar de dragul de a fi "altceva". Si nu cred ca procedezi corect desconsiderand Renault in felul asta.
Pana una alta, Clio e cel mai bine vandut dintre toate modelele franceze de clasa mica, iar Renault Captur e peste acest Peugeot 2008, acolo unde conteaza. Dovada ca acaparat mai mult atentia presei, cel putin in Romania.
Andy ia exemplul cu torpedoul la Captur. E altceva, dar e foarte practic. Are 2 avantaje din punctual meu de vedere: volumul de depozitare impresionat si accesibilitatea incarcarii. Pe testate!
Asta e, n-am incotro decat sa recunosc si sa accept ca gusturile oamenilor s-au schimbat, ca noile generatii de cumparatori au acum alte preferinte si asteptari si ca eu voi deveni un pieton fericit, decat sofer al unor masini pe care nu pot sa le diger ca design.
Zici ca ai 17 anI? Ce poate fi mai "serios" decat un minor cu zero experienta care sa faca pe interesantul scriindu-ne de marcile astea?
"Sustinatorii" tai probabil sunt din aceeasi categorie. Ne anuntati cand treceti de la scutere peugeot la automobile.
Nu pricep gandirea asta tipic romaneasca......aici fiecare are verde la dat cu parerea fie ea buna sau rea.