Peugeot si Citroen isi cauta un nou partener. Fiat e in pole position.
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii grupului PSA au anuntat ca doresc un nou partener strategic, alaturi de care vor mari productia si vor imparti platformele tehnice. Peugeot si Citroen cauta un partener cu care sa realizeze o alianta similara cu cea dintre Renault si Nissan. Francezii doresc sa micsoreze atat costurile de dezvoltare, cat si costurile de productie ale modelelor produse de cele doua marci.
Cei doi producatori au deja o colaborare cu BMW si Toyota, in urma careia BMW dezvolta motoare cu patru cilindri impreuna cu Peugeot, iar Toyota imparte platforma modelului Aygo cu cei doi producatori francezi. Unul dintre producatorii care ar putea semna o alianta cu grupul PSA este Fiat. Producatorul italian are finantele necesare crearii unei asemenea aliante, iar cele doua companii au mai avut discutii cu privire la o posibila alianta dintre cei doi producatori europeni.
Daca Peugeot si Citroen vor semna un parteneriat cu italienii de la Fiat, cele doua companii franceze nu vor putea beneficia de alianta dintre Chrysler si Fiat.
Astfel, platformele Chrysler nu vor fi folosite direct pentru a dezvolta modele Citroen sau Peugeot, iar modelele franceze nu vor fi distribuite pe piata din Statele Unite ale Americii. Retelele de distributie ale celor trei producatori se suprapun pe piata europeana, dar fabricile lor ar putea produce un numar mai mare de unitati daca vor crea automobile pe platforme comune.Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
De ce sa distruga cele 2 marci franceze?
nu e corect!
Poate intra cineva din China pe fir, cu putere finaciara, FIAT nu a avut 700 milioane euro sa dea pe Opel :)
Ha ha ha..........
P.S. Lee te-ai programat la un psiholog deja?
Bara de torsiune au toate masinile pe spate inclusiv Nissan GT-R 35, Porsche, BMW, Logan etc.. daca nu sti ce e aia de ce naiba te bagi in discutii si aberezi in halul asta.
Daca ai sti ce inseamna fiecare poate ai sti sa si traduci.
traducere din engleza in romana.
ARB= Anti-roll bar = bara de torsiune in limbaj tehnic romanesc si asta au de la masinile de competitie la jeep-uri inclusiv la NISSAN GT-R 35 care oricum nu ai habar cu arata pe dedesupt.
Cred ca la ce te referi tu se numeste punte rigida si nu suspensie independenta si aia este cu totul altceva.
Pe langa asta tin sa te anunt ca Type-R are o tinuta de pista foarte buna nemaivorbind de varianta Muggen care bate R26-R.
Nu te pune cu poporul chinez............sunt peste 200 de producatori auto :)
si unii mai au si bani!
Suspensia de pe spate a lu` Type R este, intr-adevar, de toata jena. Nu este nici "bara de torsiune" cum zice Andrei.p, nici punte rigida cum zici tu. Torsion Bar-ul inseamna de fapt punte SEMIRIGIDA.
Si le confunzi si tu de numa` numa`...Bara de torsiune de care vorbesti tu nu se regaseste la toate masinile. Bara de torsiune se numeste si arcul de la suspensia fata de la Oltcit pentru ca arata ca o ciomaga si atunci cand lucreaza se rasuceste, adica se torsioneaza. Din pacate, bara de torsiune e o denumire folosita gresit pentru BARA ANTIRULIU/BARA STABILIZATOARE. Care e, din cate stiu (desi s-ar putea sa ma insel), la toate masinile.
Si ca sa vezi si tu cat de buna e Honda Civic Type R pe circuit, ie-te colea ca sa te lamuresti:
http://www.youtube.com/watch?v=l8i01CSrFSM
Adica mai prost decat generatia precedenta...which kinda sucks...big time.
Si bara stabilizatoare tot o bara de torsiune legata de basculele rotilor paralele si ea exista in general si pe fata si pe spate, iar cea de la Oltict este scurta si prinsa intr-un cap de sasiu si la celalt cap de bascula si tine loc de arc practic.
E normal vechil Type R sa aibe timp mai bun din moment ce are 110 KG mai putin.
si alte 3 exemple:
http://www.youtube.com/watch?v=FhGJP65sBGo&eurl=http%3A%2F%2Fwww.automarket.ro%2Fstiri%2Fvideo-duelul-celor-mai-puternice-hatchback-uri-21618.html&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=5WiE18zfdgo&eurl=http%3A%2F%2Fwww.automarket.ro%2Fstiri%2Fvideo-duelul-celor-mai-puternice-hatchback-uri-21618.html&feature=player_embedded
http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=488efb72ddef8&car2=486e32318475a
ca o masina de performanta sa aiba performante mai proaste decat modelul anterior, indiferent de motiv. A cui este vina ca masina are 110 kg in plus? Si acelasi motor?
De fapt, cresterea in greutate era un motiv in plus nu numai sa pastreze multilink pe spate dar sa-l si imbunatateasca.
Si ca sa fie si o bomboana pe coliva, au pus niste frane pe masina asta...iti trece toata viata prin fata ochilor cand pui o frana mai serioasa la o viteza oarecum indecenta...