Esential
120 | de cai putere va avea motorizarea entry-level pe benzină disponibilă pe Peugeot RXC şi Citroen C-Crossback. |
120 | de cai putere va avea motorizarea entry-level pe benzină disponibilă pe Peugeot RXC şi Citroen C-Crossback. |
După ce Outlander a stat cu succes la baza modelelor Citroen C-Crosser şi Peugeot 4007, cele două mari grupuri auto vor să reitereze experimentul, de această dată într-un segment mai mic. Aşa cum am mai anunţat, grupul PSA va căuta să dezvolte în viitorul apropiat propriile versiuni ale modelului Mitsubishi ASX.
Spre deosebire de fraţii mai mari Outlander, 4007 şi C-Crosser, în cazul fraţilor mai mic legăturile de rudenie vor fi pe cât posibil estompate. Francezii vor să dea naştere unor modele dezvoltate pe platforma japonezilor, dar complet diferite din punct de vedere estetic şi tehnic.
Oficialii grupului PSA îşi doresc modele diferite la interior şi exterior, cu niveluri de echipare diferite şi cu o identitate proprie mult mai puternică. Şi sub capotă sunt aşteptate modificări importante. Francezii nu vor apela la motoarele japonezilor, nici măcar la dieselul de 1.8 litri, intens lăudat de presă.
Entry-level-ul va fi asigurat de motorul pe benzină 1.6 VTi de 120 cai putere, capabil să antreneze doar puntea faţă.
Pentru cei care vor dori tracţiune integrală şi un diesel pe măsura capacităţilor maşinii vor sta la dispoziţie mai mult propulsoare e-HDi.O necunoscută care frământă presa de specialitate este numele pe care îl vor adopta cele două interpretări franceze ale lui Mitsubishi ASX. Mai multe voci vorbesc despre un C-Crossback la Citroen şi despre un RXC la Peugeot.
via | l'automobile
... cica-s cam mici si cam neconfortabile la drum lung ... dar nu am auzit decat o opinie (de la cineva care a mers pana in italia intr-une)
daca pun alte motorizari si cutiile aferente nu sunt diferente tehnice?
daca la citroen mai adauga (putin probabil) suspensia hidractive?
daca folosesc alte interioare si exterioare? trebuie alte solutii tehnice
avem o cu totul alta masina atat estetic cat si tehnic.
numai bine