La sfârșitul anului trecut, Peugeot confirma oficial că intenționează să lanseze o versiune de performanță pentru 308. La vremea respectivă, presa internațională specula că un astfel de model de performanță ar putea fi o versiune de serie a conceptului Peugeot 308 R Hybrid, însă speranțele fanilor sunt acum năruite.
Între timp, constructorul francez și-a schimbat radical strategia și mizează pe creșterea vânzărilor, astfel că se va concentra pe modelele de volum. Prin urmare, cel puțin pentru moment, planurile versiunii de performanță a lui 308 sau de lansare a unui înlocuitor pentru RCZ sunt date uitării.
"Obiectivul nostru actual este să creștem la peste două milioane de unități pe an și să vindem mai mult de 50% dintre mașini în afara Europei. Până atunci sunt mult mai interesat de mașinile care se vând în sute de mii de unități decât de cele care se vând în cantități mai mici", explică Jean-Philippe Imparato, CEO-ul Peugeot.
Pe de altă parte, după ce va deveni un constructor major la nivel global, Peugeot va lua în calcul și versiuni de performanță, însă Imparato a exclus apariția unui înlocuitor pentru RCZ.
"Când o vom face, o vom face în mod corespnzator.
Nu cu un alt RCZ, ci cu o mașină care poate depăși recordul la Nurburgring. Îmi place devotamentul unor constructori precum Porsche în această direcție și cred că în Peugeot Sport avem echipa cu care să facem o astfel de mașină. Va fi scumpă, dar ce contează? O putem face", a mai precizat oficialul mărcii franceze.Via Autocar
Oricum, modelele contribuiau la imaginea brandului, iar astazi conteaza foarte mult imaginea. Nu cred ca e o decizie buna.