Peugeot RCZ R, cea mai sportivă variantă a coupe-ului franţuzesc, a primit o variantă mai puternică odată cu Salonul Moto de la Verona. Vorbim despre ediţia specială numită RCZ R Bimota, denumită după producătorul italian de motociclete. La exterior, modelul poartă combinaţia de culori specifică producătorului italian Bimota. Jantele din aliaj cu cinci spiţe sunt şi ele vopsite într-o nuanţă specială de negru. Interiorul beneficiază de tapiţerie din piele şi Alcantara şi renunţă la locurile din spate în favoarea unui suport dedicat pentru două căşti moto. În plus, habitaclul prezintă un sistem multimedia cu ecran de şapte inch şi două camere GoPro pentru înregistrarea aventurilor pe două sau pe patru roţi.
Versiunea Bimota a lui RCZ R, denumită intern şi PB104, beneficiază de o motorizare 1.6 THP mai puternică, de 304 CP. Aceasta a primit un ECU reprogramat, un nou sistem de evacuare şi o supapă blow-off pentru turbosuflantă.
Garda la sol a fost redusă cu 10 milimetri faţă de standard, iar sistemul de frânare are acum discuri cu diametrul de 380 milimetri pentru puntea faţă, ţinute în frâu de etrieri cu patru pistonaşe.Peugeot RCZ R, versiunea de 270 CP a coupe-ului franţuzesc
Modelul RCZ a fost lansat în 2009 şi foloseşte platforma generaţiei precedente a lui 308. Coupe-ul de la Peugeot este printre singurele modele care folosesc vechea platformă compactă a concernului din Sochaux aflat încă în producţie. Carlos Tavares planuia să elimine din gamă modelele care foloseau platforma respectivă în favoarea produselor echipate cu o platformă modulară, cum este EMP2. Paradoxal, tot platforma EMP2 de la Peugeot-Citroen este văzută ca singura posibilitate pentru ca RCZ să fie succedat de o a doua generaţie, fiind prea costisitoare dezvoltarea unui model nou pentru volumele de vânzări înregistrate în acest segment, la fel cum este şi impractică menţinerea în producţie a unei platforme mai vechi.Via WCF
Comentarii (1)