După ce ne-a arătat două imagini teaser, cu câteva zile în urmă, Peugeot dezvăluie acum lumii întregi noul 408: un crossover cu siluetă fastback, care va fi poziționat "în vârful segmentului C".
Noul Peugeot 408 este construit pe arhitectura EMP2. Lungimea măsoară 4.690 milimetri, iar ampatamentul de 2.787 milimetri este identic cu cel al lui Citroen C5 X. În dreptul înălțimii sunt trecuți 1.48 metri.
Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul lui 408 poate "înghiți" 536 de litri de bagaje. Dacă rabatezi bancheta obții un volum de 1.611 litri.
Designul exterior respectă actualul limbaj de design al mărcii franceze. Avem faruri Matrix LED înguste, grilă frontală în culoarea caroseriei, jante cu diametrul de până la 20 de inch și protecții din plastic pentru caroserie și pasajele roților.
Paleta de culori exterioare include 6 nuanțe: Albastru Obsession, Gri Titanium, Gri Artense, Roșu Elixir, Alb Pearl și Negru Perla Nera.
Interiorul este și el specific celor de la Peugeot.
Se evidențiază deja celebrul i-Cockpit cu volanul de dimensiuni reduse, instrumentarul de bord complet digital (10 inch) și ecranul de 10 inch al sistemului multimedia.
Clienții vor putea bifa dotări precum scaune cu funcție de masaj, tapițerie din piele Nappa, plafon panoramic, sistem audio Focal cu o putere de 690 W, dar și o listă lungă de sisteme de asistență. Pachetul Drive Assist 2.0 va fi disponibil ulterior.
UN MOTOR PE BENZINĂ ȘI DOUĂ PLUG-IN HYBRID
La debut, noul Peugeot 408 va fi disponibil cu o motorizare clasică, pe benzină, dar și două versiuni plug-in hybrid.
Intrarea în gamă se face, așadar, cu propulsorul de 1.2 litri PureTech, cu 130 de cai putere, livrați punții față prin intermediul unei transmisii automate cu 8 rapoarte.
Cele două versiuni plug-in hybrid integrează un motor de 1.6 litri PureTech, o unitate electrică și o baterie de 12.4 kWh. Acestea oferă 180 de cai putere sau 225 de cai putere. Transmisia automată cu 8 rapoarte este prezentă și aici. La fel și cele 2 roți motrice.
La un Wall Box de 7.4 kW, bateria se încarcă la 100% în 1 oră și 55 de minute. Dacă folosești o priză standard, de 8A, încărcarea completă durează 7 ore.
Potrivit celor de la Peugeot, 408 va fi disponibil ulterior și într-o versiune pur electrică.
Noul model al francezilor va debuta pe piața din Europa la începutul anului 2023.
via Peugeot
deci console mai mici si dizain mai digerabil desi rasnita de 1,2 l e tot aiurea la ditai harabaia
Nu-mi vine în cap nicio altă mașină la care denumirea modelului să fie trecută ostentativ (și cam dizgrațios) pe bot.
https://www.auto-data.net/images/f130/Peugeot-404.jpg
CE DRAGUT ;-)))
In ceea ce privește exteriorul dar mai ales interiorul, 408 este la ani lumina distanta fata de Arkana.
Interiorul lui 408 este original si futurist pe cand cel de la Arkana folosește piese de la Duster, piese făcute prin țări precum Egipt sau Tunisia.