Actuala generație Peugeot 208 a fost prezentată în luna februarie a anului trecut. Odată cu lansarea versiunilor echipate cu motoare cu combustie internă, producătorul francez a introdus în gamă și o variantă electrică (e-208).
Pe piața din România, noul e-208 este disponibil începând de la 29.990 de euro. Modelul electric pregătit de Peugeot este echipat cu un motor de 100 kW (136 CP) și 260 Nm, iar bateria care asigură funcționarea acestuia are o capacitate de 50 kWh (autonomie de până la 340 de kilometri în regim WLTP).
Acum, oficialii producătorului francez spun că în viitorul apropiat am putea vedea o versiune ceva mai accesibilă a noului e-208.
"În acest moment, clienții nu spun că e-208 este prea scump, dar la un anumit moment am putea avea nevoie de o versiune ceva mai accesibilă pe care o putem dezvolta prin introducerea unui acumulator cu o capacitate mai mică", a declarat Anne-Lise Richards, directorul de produs din cadrul departamentului dedicat vehiculelor electrice Peugeot.
Din punct de vedere tehnic, o astfel de variantă nu este greu de obținut: o parte dintre celulele actualei baterii pot fi scoase, astfel încât modelul să aibă o autonomie mai mică.
Totuși, din punct de vedere economic, o versiune cu autonomie mai mică ar urma să complice procesul de producție, ceea ce înseamnă costuri totale de fabricație mai mari.Via | Auto Express
Eu unul, ma indoiesc de acest lucru, trebuie sa fie o masina:
- cat mai "cheala" si
- foarte "usurica" - la propriu,
- cu o baterie de acumulatoare avand capacitatea de maximum 30-35 kWh,
- cu doua airbag-uri, care sa ia doar 3 stele la testele EURONCAP (cand, in 2019 PEUGEOT 208 a obtinut deja 4 stele EURONCAP)....si sa fie vazuta doar ca o masina low cost, de volum, sa striceimagine firmei,
pentru a obtine asa ceva, la preturi decente...
(daca ne uitam la ceea ce au realizat pana acum cu modelul PEUGEOT e-208).
Alta masina, mai mica, PEUGEOT nu are in portofoliu....
Autonomia lui e-208 este de 340 km.
Pentru oras, o autonomie de 240-250 km ar fi foarte ok.
Sper sa nu strice materialele. Daca va avea materiale de proasta calitate, de dacie, va fi un esec.
Daca se reduce autonomia cu 100 km, eu zic ca o sa fie foarte ok. Putin mai ieftina.
Sper sa nu umble la materiale.
Daca ar reduce autonomia cu 100 km, ar avea un pret mai mic.
Si este masina de oras. Pentru o e-masina de oras, eu zic ca este destul 250 km. Este suficient si pentru niste drumuri mai lungi, inafara orasului, plimbari.
- low cost (gama noua)
- mediu (gama actuala)
- de lux (gama DS)?
Ei sunt mai prosti?! Le ets efrica ca-si pierd clientii?!
@X...pai au facut-o cu 301. Ai observat cumva o primire calduroasa din partea publicului calator?
autonomie de toata jena
timp de incarcare extrem de lung
pret urias
Mai bine asteptam un an doi sa se inventeze bateria solid state care va rezolva toate aceste probleme
Deci atentie ce faceti cu banii vostri, ca peste un an doi actualele baterii nu vor mai fi dorite de nimeni datorita slabelor performante in raport cu bateria solid state care se va inventa. Nu aruncati banii pe fereastra.
Se incarca foarte greu, au autonomie foarte mica, sunt scumpe si nu poti face gratar...
Electrica va avea de castigat doar in oras. In oras este foarte buna.
- diesel
- portbagajul mare
- sa faci gratar
ring a bell?
PS in materie de muzica ce asculti? Gigi de la Valcea, Blondu de la Timisoara, Tzanca Uraganu, Carmen de la Salciua sau cine?
Chestia cu grataru' era o gluma.
Se pare ca nu te-ai prins.
Si nu sunt fan Diesel. Imi plac, dar nu sunt fan.
Iar la ora asta, Diesel-ul este cea mai buna tehnologie.
Electrica are autonomie mica, timp de incarcare foarte mare.
Un timp de 10-15 minute (macar 80 %) si autonomie de cel putin 450 km (preferabil 500 km). Iarna, climatizare pornita, sa nu scada de 400 km.
Si sa aibe portbagajul mare :)))
Si sa aibe un pret ok.
PHEV....
Este ok.
Dar greutatea... este foarte mare.
PHEV-ul adauga cam 300 kg in plus.
Nu merge pe orice masina.
Dar, la electrica, trebuie sa astepti cel putin o ora ca sa se incarce, si chiar si asa, ai o autonomie mediocra.
Electrica in oras, este o revolutie.
Electrica este viitorul in oras.
PS: Mi se pare ca ai ceva cu mine.
Si in materie de muzica, nu ascult nimic din ce ai enumerat tu.
Sunt fan Skoda, si portbagaj mare.
N-am nimic cu tine. Dar interventiile tale au aceleasi puncte de interes, Care are au devenit atat de plictisitoare, prin repetitie si prin modul de expunere, ca nu neaparat eu dar cam majoritatea celor de aici te cam taxeaza
Deci, permisul cam pe cand ti-l iei?
Dar, de @Electrikkk nu te-ai plictisit ?
De e-aberatiile lui @Electrikkk nu te-ai plictisit ?
De e-ineptiile si e-inchinarile la Tesla ale lui @Electrikkk nu te-ai plictisit ?
Fiecare are dreptul de a comenta.
Si la ce te referi cu "interventiile tale au aceleasi puncte de interes" ?
Sunt un Fan Skoda.
Dar pe tine nu te taxeaza ?
Hai, stai jos !
Cat despre cei ce imi dau manute rosii, sunt niste hateri.
Si m-am plictisit de interventiile tale non-sens.
Daca tot comentezi, spune ceva interesant. Ofera informatii.
PS: Eu macar ofer informatii si sunt informat. Ma documentez.