Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Peugeot HX1 HYbrid4 |
Lungime (mm) | 4.954 |
Latime (mm) | 1.990 |
Inaltime (mm) | 1.373 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 299 |
Consum mediu (litri/100 km) | 3.2 |
Marca/Model/Versiune | Peugeot HX1 HYbrid4 |
Lungime (mm) | 4.954 |
Latime (mm) | 1.990 |
Inaltime (mm) | 1.373 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 299 |
Consum mediu (litri/100 km) | 3.2 |
Peugeot a prezentat un nou concept, numit HX1. Modelul este un crossover cu arhitectură de monovolum, bazat pe Citroen DS5. Noul crossover de lux al francezilor va fi prezent în standul lor de la Frankfurt şi continuă linia de concepte începută cu SR1 şi continuată cu EX1. Din unele puncte de vedere, modelul se "leagă" şi de SXC Concept, iar modelul este văzut de unii ca fiind înlocuitorul lui 607 şi chiar al lui 807, deşi tindem să considerăm că HX1 poate să-l înlocuiască doar pe 807, iar 607 are deja un succesor în gama Peugeot, nominalizat chiar de oficialii mărcii (n.r. este vorba de 508).
Limbajul de design pe care este bazat Peugeot HX1 se numeşte Metamorphosis, inspirat de zeul transformării din Grecia Antică. Modelul îmbină un coupe, cu un wagon şi cu un monovolum şi are o lungime de aproape cinci metri (4.954 mm). Nici lăţimea lui HX1 nu este de neglijat, modelul având o lăţime de 1.990 milimetri. Cu toate acestea, Peugeot HX1 nu este un crossover convenţional, deoarece are o înălţime de 1.373 milimetri, ceea ce l-ar dezavantaja în raport cu crossoverele cu trăsături de SUV.
La nivel estetic, o serie de trăsături ale lui HX1 sunt inspirate în mod evident de conceptele şi modelele Peugeot lansate în ultimele 12 luni, fie că vorbim de SR1, de 508 sau de EX1.
Grila masivă a celor de la Peugeot, caracteristică gamei actuale (excepţia fiind 508) a dispărut din peisaj, în timp ce coeficientul aerodinamic al modelului atinge un nivel deosebit, de 0.28. Având în vedere segmentul crossover, valoarea este excepţională, dar sunt constructori care s-ar mândri cu acest Cx şi la o compactă sau la o berlină de clasă medie.Peugeot HX1 oferă şase locuri, structurate pe trei rânduri. Ultimul rând de scaune este flexibil, putând fi pliat sau mutat în habitaclu, după modelul lui Peugeot HR1. Cel de-al treilea rând de scaune este lipit de primul rând, scaunele suplimentare fiind uşor de demontat şi utilizat ulterior. Oficialii Peugeot nu au vorbit încă despre o eventuală versiune de producţie a acestui model.
Sistemul de propulsie al acestui concept este de tip plug-in hybrid, bazat pe celebra tehnologie Hybrid4. Sub capota lui HX1 stă un motor Hdi de 204 CP, cuplat unei transmisii automate cu şase trepte. Unitatea este susţinută de un motor electric de 95 CP, sistemul de propulsie furnizând un total de 299 CP.
Bateriile litiu-ion ale acestui concept pot fi încărcate de la o priză convenţională, oferind o autonomie de 30 de kilometri în modul 100% electric. Consumul combinat al lui HX1 este de 3.2 litri la sută.Via | Auto-media.info
La noi daca vezi 2-3 pe strazi insa in vest modele noi precum DS5 sau acesta(daca se va concretiza) vor avea succes garantat, insa vor trebui sa se lupte cu noul B Klass