Peugeot-Citroen vor marca de lux
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar daca grupul PSA, format din marcile Peugeot si Citroen, nu s-a facut remarcat pana in prezent cu modele de lux, francezii se gandesc serios sa lanseze un brand premium pe piata auto.
De fapt, cei de la Peugeot si Citroen nu trebuie sa gaseasca un nou brand ci doar sa renasca marca Panhard. Poate numele Panhard nu ne spune nimic, dar marca franceza a reprezentat producatorul numarul unu in Hexagon inainte de Al Doilea Razboi Mondial. Panhard si-a oprit productia de modele din anul 1967.
Noul CEO al grupului PSA, Christian Streiff, a declarat ca pana in 2010 strategia companiei este lanseze sase modele noi si sa reduca costurile de productie cu circa 30%. Streiff a mai adaugat ca se gandeste sa reintroduca Peugeot pe piata americana, dar ca aceasta miscare presupune o munca pe termen lung.
Grupul PSA incerca sa preia modelul japonezilor de la Toyota, care au facut din Lexus un brand premium de succes. Ramane sa asteptam si sa vedem daca PSA vor reusi sa revigoreze brandul Panhard si daca vor face din el un brand premium de prima mana pe piata auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
"Poate numele Panhard nu ne spune nimic"
daca acest nume nu va spune nimic aflati ca ei au fost primii ce au introdus sistemul motor in fata si tractiune pe spate in 1895