Peugeot-Citroen vor marca de lux

De Robert Gherghe
Publicat Luni, 18.06.2007
Numele ei este Panhard si va reprezenta arma grupului PSA pe segmentul premium.

Chiar daca grupul PSA, format din marcile Peugeot si Citroen, nu s-a facut remarcat pana in prezent cu modele de lux, francezii se gandesc serios sa lanseze un brand  premium pe piata auto.

De fapt, cei de la Peugeot si Citroen nu trebuie sa gaseasca un nou brand ci doar sa renasca marca Panhard. Poate numele Panhard nu ne spune nimic, dar marca franceza a reprezentat producatorul numarul unu in Hexagon inainte de Al Doilea Razboi Mondial. Panhard si-a oprit productia de modele din anul 1967.

Noul CEO al grupului PSA, Christian Streiff, a declarat ca pana in 2010 strategia companiei este lanseze sase modele noi si sa reduca costurile de productie cu circa 30%. Streiff a mai adaugat ca se gandeste sa reintroduca Peugeot pe piata americana, dar ca aceasta miscare presupune o munca pe termen lung.

Grupul PSA incerca sa preia modelul japonezilor de la Toyota, care au facut din Lexus un brand premium de succes. Ramane sa asteptam si sa vedem daca PSA vor reusi sa revigoreze brandul Panhard si daca vor face din el un brand premium de prima mana pe piata auto.

Comentarii (1)

  • o mica problema
    o idee buna sa apara o marca de lux franceza, dar ar fi o mica problema: PSA a vandut Panhard catre Auverland in 2005

    "Poate numele Panhard nu ne spune nimic"
    daca acest nume nu va spune nimic aflati ca ei au fost primii ce au introdus sistemul motor in fata si tractiune pe spate in 1895
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru