Peugeot-Citroen vor marca de lux
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar daca grupul PSA, format din marcile Peugeot si Citroen, nu s-a facut remarcat pana in prezent cu modele de lux, francezii se gandesc serios sa lanseze un brand premium pe piata auto.
De fapt, cei de la Peugeot si Citroen nu trebuie sa gaseasca un nou brand ci doar sa renasca marca Panhard. Poate numele Panhard nu ne spune nimic, dar marca franceza a reprezentat producatorul numarul unu in Hexagon inainte de Al Doilea Razboi Mondial. Panhard si-a oprit productia de modele din anul 1967.
Noul CEO al grupului PSA, Christian Streiff, a declarat ca pana in 2010 strategia companiei este lanseze sase modele noi si sa reduca costurile de productie cu circa 30%. Streiff a mai adaugat ca se gandeste sa reintroduca Peugeot pe piata americana, dar ca aceasta miscare presupune o munca pe termen lung.
Grupul PSA incerca sa preia modelul japonezilor de la Toyota, care au facut din Lexus un brand premium de succes. Ramane sa asteptam si sa vedem daca PSA vor reusi sa revigoreze brandul Panhard si daca vor face din el un brand premium de prima mana pe piata auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
"Poate numele Panhard nu ne spune nimic"
daca acest nume nu va spune nimic aflati ca ei au fost primii ce au introdus sistemul motor in fata si tractiune pe spate in 1895