PSA Peugeot-Citroen va înjumătăţi numărul de modele din gamă pentru a reveni la profit
În plus, francezii au întărit structura caroseriei pentru a mări rigiditatea, uşile glisante au mecanisme noi şi sunt mai rezistente, sistemul de frânare a devenit mai performant, iar suspensia modelului a fost modificată. Gama de motorizări Hdi de 2.2 litri are un sistem de injecţie revizuit, iar versiunea de 130 CP prezintă şi un sistem Start-Stop, alături de care promite cel mai bun consum de carburant din segment. Constructorul ne asigură că Boxer facelift oferă mai mult rafinament, precum şi un plus de durabilitate, caracteristici obţinute în urma celor 2.5 milioane de kilometri (rulaj cumulat) parcurşi de prototipurile aferente versiunii restilizate. Testele de fiabilitate au inclus diferite faze, cum ar fi 1.500 de ore la temperaturi cuprinse între -20 şi +40 grade Celsius pentru a verifica modul în care aceste temperaturi afectează comportamentul vehiculului.
În timp ce unele dotări menţionate mai sus sunt opţionale, Peugeot Boxer facelift prezintă conexiune Bluetooth în standard, port USB pentru sistemul audio în standard, geamuri electrice şi elemente de siguranţă precum ABS, ESP şi EBA. Sistemul ESP include funcţia de control adaptiv al încărcăturii, controlul tracţiunii şi asistenţă la pornirea în rampă, iar unele versiuni primesc în standard sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri şi sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare.
Sistemul Grip Control este oferit opţional şi are o funcţie de asistenţă la coborârea pantelor.Gama de motorizări are cinci propulsoare diesel, toate cu filtru de particule, care asigură între 110 şi 180 CP. Vârful gamei este o unitate Hdi de 3.0 litri, care oferă 180 CP şi 400 Nm. Doar versiunea de 130 CP a motorului HDI de 2.2 litri este oferită în compania tehnologiei Start-Stop, aceasta fiind opţională.
Via Peugeot
Comentarii (1)