Peugeot a prezentat la sfârșitul lunii februarie noua generație 208, care beneficiază inclusiv de o versiune electrică. În plus, noua generație va primi în curând și o versiune de performanță, care până în prezent a fost comercializată sub brandul GTi.
Cu toate acestea, numele utilizat s-ar putea schimba acum, ca urmare a faptului că noua generație va fi disponibilă cel mai probabil doar într-o versiune electrică la lansarea din prima parte a anului viitor.
Explicația este dată de faptul că numele GTi face trimitere la utilizarea unor motoare cu combustie internă, astfel că producătorul francez analizează varianta ca noul Hot Hatch să se numească Peugeot 208 Sport Engineered.
De altfel, acest nume a fost deja utilizat în cadrul conceptului 508 Peugeot Sport Engineered prezentat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie a acestui an, iar francezii afirmau anterior că vor lansa o gamă de modele sportive electrificate începând din 2020.
Pe de altă parte, oficialii Peuget din Marea Britanie fac presiuni pentru păstrarea brandului GTi ca urmare a faptului că este foarte cunoscut în rândul clienților. În plus, brianicii oferă ca argument și decizia celor de la Porsche de la lansa o versiune cu numele Turbo pentru sportiva electrică Taycan, chiar dacă aceasta utilizează un sistem de propulsie electric.
Via Auto Express
Problema extrasă din ştire e însă alta -- şi anume a puterii cuvintelor, care după unii savanţi britanici :-) ar influenţa până şi structura ADN.
Manipularea NLP-insidioasă e deci evidentă şi-n cazul "Sports Engineered" -- un alt wobble-babble anglofon respins, culmea, chiar de către dealerii britanici...
Concluzia (tristă) rămâne oricum că sportivele accesibile sunt aproape decedate mortal, :-) aberaţiile normelor -- europene, subliniez -- castrându-le treptat ori împingându-le pe cărarea plug-in-izării greoaie, dacă nu a... e-taycanizării.
...Rezervate, clar, unor aşa-zise elite (şi nu mie-ţie, ACEdikkkule!!! :-))