Unul dintre cele mai longevive brand-uri din industria auto marchează o pagină importantă din istoria sa. Peugeot a decis să restilizeze logo-ul său cu ajutorul biroului său de design. Acum e vorba de conturul unui scut, pe care este proiect capul unui leu. Este logo-ul cu numărul 11 în istoria brandului.
Logo-ul actual fusese lansat în anul 2010, însă era nevoie de modificarea lui pentru a sugera decizia Peugeot de a se repoziționa în segment. O repoziționare care s-a făcut în ultimii 10 ani cu o gamă nouă de vehicule utilitare, cu o gamă de vehicule electrice și cu o nouă filosofie de design.
Anul 2021 a debutat cu noi modele electrice în gama de vehicule comerciale și urmează să stea sub semnul unui model extrem de important pentru brandul francez: noua generație 308. Tot anul acesta, clienții vor avea la dispoziție un nou site, regândit pentru a permite comandarea mașinilor online. Și experiența din showroom ar urma să se schimbe.
Chiar ziceam ca daca as face un clasament al logo-urilor Peugeot ar fi pe podium. Acum trebuie sa-mi reconsider ideea.
Iar apropo de comparatia cu Dacia, nu au decat o singura masina care se poate compara cu Logan, si aia e uratenia aia de 301.. Acolo da, Loganul e peste. In rest, nu exista termen de comparatie.
Imi e teama acum, in noua formula, cand grupul Stellantis detine cam toate marcile de masini care nu au reusit de unele singure, ca se va alege praful de ei..
Vor fi aceleasi motoare, aceleasi platforme, etc.. Similar cu fabrica Vestel de TV, care fabrica aceleasi tv-uri cu o suta de denumiri...