Peugeot a dezvăluit noul Landtrek, modelul pick-up al mărcii, care a apărut pentru prima dată în anul 2020. Acesta împarte platforma cu Changan Kaicene F70, fiind produs de compania chineză Shenzhen Baoneng Motor.
Landtrek este comercializat în aproximativ 40 de țări, în principal în Africa, Orientul Mijlociu și America de Sud. Gama include o varietate de motorizări și 3 configurații de bază: cabina șasiu, cabina simplă și cabina dublă.
Acum, Peugeot a adus o serie de actualizări modelului Landtrek. Printre noutăți se numără un motor diesel nou, de 200 de cai putere, precum și numeroase îmbunătățiri de design și tehnice.
Noul Landtrek dispune de o grilă frontală verticală reproiectată, care incorporează noua emblemă a mărcii. Această grilă include lumini de zi LED în formă de gheare, specifică mărcii Peugeot. Bara de protecție spate are un design nou, iar stopurile sunt LED 3D.
La interior, instrumentarul de bord este complet digital și are 7 inch.
Totodată, sistemul multimedia vine cu un ecran care are o diagonală de 10 inch. Scaunele frontale pot fi individuale, cu cotieră centrală, sau o banchetă pentru 3 persoane.
Scaunul pasagerului și partea centrală pot fi rabatate pentru a încărca obiecte de până la 75 kg. În spate, bancheta permite rabatarea spătarului în proporție de 60/40 sau integral, oferind spațiu suplimentar de depozitare.
Peugeot Landtrek este echipat cu un motor diesel de 2.2 litri, cu 4 cilindri, care dezvoltă 200 CP și un cuplu de 450 Nm. Motorul poate fi la o cutie manuală cu 6 trepte sau una automată cu 8 trepte.
În funcție de țară, noul Landtrek va fi oferit și cu un motor diesel de 1.9 litri și o cutie manuală cu 6 trepte, precum și cu un motor pe benzină de 2.4 litri cu opțiunea unei cutii manuale sau automate cu 6 trepte.
via Stellantis
In Europa deja nu mai conteaza pretentiile clientilor ci pretentiile lu Ursula. Daca zice tanti 'nein emissionen', asa ramane chiar daca e vorba de o ambulanta sau o masian de pompieri.
Daca judecam dupa cerere, Dacia nu ar fi scos niciodata dieselul din oferta. Dar nu mai judecam dupa cerere.
Cu alte cuvinte Europa nu mai este o piata a clientilor ci o piata a reglementarilor.