Peugeot 508, modelul franţuzesc de segment D care tocmai a primit o restilizare, ar putea fi înlocuit de două modele separate, care sunt deja în lucru. Veştile vin de la Maxime Picat, şeful Peugeot, care a discutat cu englezii de la Autocar şi le-a oferit informaţii despre viitorul mărcii în segmentul clasei medii. În prezent, sunt luate în considerare două caroserii diferite pentru succesorul lui 508, una care să fie mai dinamică şi alta care să fie mai spaţioasă. În funcţie de cum va evolua piaţa auto şi de ce le vor spune studiile, cei de la Peugeot se gândesc să urmeze exemplul celor de la Mercedes-Benz, care oferă modelele E-Klasse şi CLS folosind aceeaşi platformă tehnică, dar două caroserii diferite, lucru care îi ajută să atragă mai mulţi clienţi care nu sunt întotdeauna în acelaşi categorie demografică.
Peugeot 508 a primit un facelift discret şi motorizări Euro 6
Versiunea optimizată pentru confort a înlocuitorului lui Peugeot 508 ar putea fi proiectată cu piaţa din China în minte, având în vedere că spaţiul şi confortul sunt cerinţe cheie pentru o berlină vândută în ţara respectivă. Între timp, versiunea sportivă a înlocuitorului lui 508 ar putea fi inspirată de conceptul Exalt al celor de la Peugeot şi să prezinte un parbriz înclinat puternic şi multe linii curajoase. Clienţii europeni, mari amatori de break-uri, nu au fost uitaţi, spun cei de la Peugeot, fiind pregătită şi o asemenea versiune de caroserie a modelului care-l va înlocui pe 508 peste câţiva ani.20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Peugeot
Pentru că Peugeot şi Citroen nu activează pe piaţa din SUA, a doua cea mai mare piaţă auto din lume, mărcile franţuzeşti sunt nevoite să apeleze la Bătrânul Continent şi la pieţele emergente pentru a-şi creşte vânzările. Ambele mărci vor trece printr-o restructurare serioasă, care vizează eliminarea modelelor care abordează acelaşi segment cu aceleaşi trăsături şi a modelelor cu vânzări slabe. În plus, concernul francez PSA lucrează cu toate forţele pentru reducerea pierderilor din reţeaua internă, un alt element esenţial pentru revenirea la profitabilitate.
Via Autocar
Comentarii (1)