Peugeot 4008 - imagini oficiale cu "fratele" lui Mitsubishi ASX şi Citroen C4 Aircross
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Strategia pe care Citroen, Peugeot şi Mitsubishi au adoptat-o în cazul C-Crosser, 4007 şi Outlander continuă şi în segmentul imediat inferior. După ce japonezii de la Mitsubishi au prezentat noul ASX, mărcile franceze marşează pe aceeaşi linie şi prezintp astăzi versiunile proprii ale SUV-ului compact. Iar dacă Citroen a anunţat deja de azi dimineaţă noul C4 Aircross, Peugeot contraatacă cu noul 4008, model care completează oferta mărcii din Sochaux în segmentul compact, alături de 308, 308 SW şi de monovolumul 3008.
La fel ca "fratele" C4 Aircross, noul Peugeot 4008 utilizează know how-ul Mitsubishi în materie şi foloseşte toate motoarele şi subansamblele modelului japonez, prezentând astfel un SUV capabil şi foarte interesant din punctul de vedere al clienţilor. Modelul francez are în mare aceleaşi dimensiuni ca cele ale "fraţilor" săi (4.340 de milimetri lungime), oferind spaţiu pentru cinci pasageri şi un portbagaj care urcă de la 442 la 1193 de litri, în funcţie de nevoi.
Sub capotă, fanii peugeot se vor bucura de aportul pe care-l au trei motoare, unul pe benzină şi două diesel.
Vorbim, pe de o parte, de unitatea de 1.6 litri şi 115 CP, pe de altă parte de HDI-urile de 1.6 litri şi 112 CP, respectiv de 1.8 litri şi 150 CP, ultimul fiind versiunea "deghizată" a dieselului 1.8 MIVEC testat de Automarket acum un an pe Mitsubishi ASX.La capitolul design, noul Peugeot 4008 vine cu elemente stilistice care îl recomandă ca pe un membru cu drepturi depline al gamei Peugeot, acestea fiind completate de linii care amintesc de "frăţia" cu ceilalţi doi producători.
via | Peugeot
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Dar din cei 3 frati mi se pare ca are designul cel mai reusit.
Si pe masinuta asta chiar m-ar tenta sa o iau.
Oricum francezii au crescut mult in ultimul timp.
totul este in sigla VW :DDD
Cand iti iei un 4008 sa ii pui sigla de VW ca sa fii "super".........
O sigla de Audi ar veni mai bine. Si la spate sa scrie A6 (A seis) ca sa fie si mai super si sa ai si actele in torpedou.... :DDDD
Chiar asa .....francezii au "crescut"...."muuuuuult" . Ce chestie dom'le !
Nu se poate... Incredibil....
Scorpion a vrut sa spuna defapt, ca daca ar face si vw-ul asemenea masini ar fi super.
Si are dreptate, francezii au crescut mult in ultimul timp. Si coreenii au crescut mult in ultimul timp. Chiar si italienii si chiar si nemtii, mai putin VW, care ne sufoca cu facelift, la facelift, cu platforme invechite, cu design anost si cu preturi mari.
In alta ordine de idei, masina asta arata ff bine. Practic e una dintre cele mai frumoase din clasa ei. Bravo PSA
Din cate stiu toate aliantele cu ei au fost un succes.
Apoi nu inteleg de ce ar fi mai super daca masina era de la VW. Important e ca un constructor va produce o astfel de masina si ca ai posibilitatea sa ti-o cumperi daca vrei si ai cu ce.
Sa inteleg ca si un Aston martin daca ar avea sigla de VW ar fi mult mai tare, sau poate un Nissan GTR. Ce tare ar fi o Tata Nano cu sigla de VW. Cool man! :DDD