Peugeot. La doar câteva luni de la prezentarea versiunii hatchback a lui 308, producătorul francez ne dezvăluie versiunea break a modelului său, dedicată familiilor europene. Maşina va fi prezentată la Salonul Auto de la Geneva (6 martie) şi va fi pariul pe care Peugeot îl face într-un segment care a pierdut teren în ultimii ani într-o piaţă europeană dominată de SUV-uri şi crossovere.
Anul începe bine pentruNoul Peugeot 308 SW preia elementele estetice frontale ale variantei hatchback, însă vine cu schimbări radicale în spate, acolo unde francezii promit un spaţiu de încărcare de vârf în segment, de 610 litri, acelaşi volum cu cel afişat de Skoda Octavia Combi, dar cu 40 de litri mai mare decât cel al generaţiei precedente şi cu 5 litri mai ridicat decât al lui Golf Variant. Pe primul loc al clasei se află însă în continuare Honda Civic Tourer, cu ai săi 624 de litri.
Evident, interiorul rămâne în mare acelaşi cu cel regăsit pe versiunea hatchback a lui 308, testată de Automarket la finalul anului anterior, detaliile precum aşa-numitul "i-Cockpit" - adică planşa de bord simplificată la maximum - şi ceasurile de bord la care ai acces vizual pe deasupra coroanei volanului rămânând la locul lor.
Tot sub formă de împrumut de la 308 hatchback vin şi motorizările şi nivelurile de echipare pe care le puteţ consulta pe larg în pagina dedicată modelului francez din secţiunea Maşini Noi.Peugeot 308 SW va fi construit alături de fratele său hatchback la uzina de casă a celor de la Peugeot, în Sochaux, şi va fi disponibil pe pieţele europene din primăvara acestui an.
Eu astept din partea redactiei AM acum la inceput de 2014, ceea ce ni s-a promis ... matura si farasul in actiune. Cand estimati implementarea pe site?
După ce pornim în zilele următoare proiectul anului - o să vezi despre ce e vorba, nu pot da detalii multe acum - ne ocupăm şi de partea de comentarii. Vestea bună e că sistemul e gata, trebuie doar implementat.
abia astept un test comparativ cu Octavia Combi care in opinia celor de la AB Romania in pofida suspensiei rigide, a caroseriei "nelinistite" si a motorului (diesel) zgomotos era mult peste concurentii europeni datorita...volumului de incarcare. Bine primul loc il luase fratele mai mare care era mai...mic. Dar ce conteaza, orice cioara isi lauda puiul.
Acum, SW-ul asta arata si bine, volumul de incarcare ok, de diesel ce sa mai zic? deci, in opinia mea, un break ce isi merita toti banutii
se va bate cu leonul ST care arata la fel de bine si e putin mai ieftin.
voi nu vedeti ce bot are? logan e de 100 de ori mai fain din fata.
ca vox nu prea...
VEX de la vexat;
VOX fiindca mi-am facut vocea auzita;
VAX replica ta
felicitari, si cine te'a vexat? posesorii de multipla si SH-uri? ori vanzatorii? :))
dar lasam asa....
stiu ca la vox populi... nu sunt neumblat la scoala; tocmai de aceea am specificat ca mi-ai facut auzita VOCEA; ai citit bine ce am scris?