După ce a aprins și mai mult competiția în segmentul hot hatch, noul Peugeot 308 GTi își pune un combinezon creat special și promite să debuteze la Salonul Auto de la Frankfurt. Contructorul din Hexagon va expune în cadrul evenimentului german conceptul 308 Racing Cup, bazat pe actualul 308 GTi, dar influențat clar de mașinile care aleargă în prezent în WTCC (campionatul mondial de turisme).
Încă de la exterior se pot vedea modificări substanțiale la nivelul caroseriei, întrucât aceasta a primit un body kit care duce lățimea mașinii la 1910 mm. Nu lipsesc jantele de 18 inch, ascunse în spatele unor bosaje largi, și nici eleronul masiv, inspirat și el din WTCC.
Surprize mari sub capotă, acolo unde propulsorul turbo de 1.6 litri a atinse cote extrem de înalte. Motorul cu patru cilindri poate dezvolta nu mai puțin de 308 cai putere, cu 38 de cai mai mult decât în cazul versiunii de serie 308 GTI. Resursele sunt canalizate către roți cu ajutorul unei transmisii automate cu șase rapoarte, acționată cu ajutorul unor padele amplasate în spatele volanului.
Noul Peugeot 308 Racing Cup este de fapt succesorul celebrului RCZ Racing Cup, ceea ce înseamnă că modificările nu se vor opri aici. Inginerii francezi promit un interior extrem de simplificat, creat special pentru curse, ceea ce va face ca masa totală a mașinii să ajungă la numai 1050 de kilograme.
Debutul static va avea loc la Salonul de la Frankfurt, însă debutul dinamic se va face în perioada 24-25 octombrie, pe circuitul Paul Ricard din Franța.
Comentarii (1)