- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Peugeot 301 - primul sedan accesibil al francezilor
Ca design, e frumusel, cat de cat inchegat... dar, se pare ca entry-level vei primi doar tabla, rotile si volanul :)
Se pare ca dotarile ar fi slabe. Daca optional e ce scrie automarket, standard ar fi poate 2 airbaguri, servodirectie sau inchiderea centralizata. Iar daca la dotarile astea ai adaugi ABS, ESP, o vopsea metalizara si un motor mai bun deja cred ca pretul creste considerabil.
Tica, sti care e diferenta dintre standard si optional?
Designul pare OK pentru tinta propusa, sa nu uitam asta.
acum sa vedem si pretul...
Concurentii directi cred ca vor fi Fluence si Linea, eventual noul Toledo si Rapid, pentru a se bate de la egal la egal cu Jetta sau
Focus sedan, francezii ar trebui sa vina cu o gama de motorizari ceva mai bogata.Potential au.
Interiorul chiar imi place, observ ca au ales ca amplasarea comenzilor pentru geamuri sa fie pe coloana centrala, in genul vechiului seria 3, o varianta mult mai fericita decat cea a Loganului.
Asta nu este Lodgy... si va fi omologat dupa "octombrie 2011" si va fi obligat sa aiba in serie si ABS si ESP ..
mancash oichii vostri de apasatori pe manute rosii... legile nu le mai stiti..
@masina - "banala" daca nu ar semana atat de mult cu 508, interior care da a "12000+optionale" .. in nici uncaz "12000 diesel cu optionale"
acum depinde ce inteleg ei ca pret de vanzare pt low-cost.
probabil se va situa ca pret undeva la nivel de fluence
butoanele de geamuri le vad in fata schimbatorului de viteze
sunt integrate ok in designul respectivei componente, dar totusi, nu sunt pe usa cee a ce e enervant daca dai peste 10k euro pe ea, la noi in tara.
renault in sine este un brand low cost deoarece foloseste la productia modelelor sale solutiile cele mai ieftine in marea majoritate a respectivelor.
asta e data de nenea ghosm cu politica dansului de maximizare a profitului prin reducerea costurilor dar si nu prin reducerea preturilor de vanzare direct proportional.
low-cost inseamna sa ai costuri reduse si deci sa folosesti inginerii ieftine.
adica butoanele de pe consola centrala si nu pe usa, motoare cu tehnica deja mainstream daca nu invechita (vezi si politica vw cu motorul antic 1.4 80cp si raposatul 1.6 100cp (care au fost folosite pentru prea multe generatii de masini)
low cost un inseamna sa vinzi ieftin ci tu corporatia sa ai costuri reduse si deci inginerii IEFTINE. materiale ieftine, etc...
deci daca e o versiune construita cu solutii ieftine inseamna ca e un produs low-cost.
nu doar dacia este low cost dar deh trebuie un iq peste medie sa intelegi cu adevarat lumea in care traiesti si nu sa salivezi la lingurita cu zaharelul de la cei care prostesc masele
Aici nu intra in calcul preferintele tale personale pentru ca lucrurile sunt foarte clare in industria auto:
exista marci low-cost - Dacia, Lada, Tata, Mahindra, Chery, Brilliance etc
...asa cum exista marci de volum - Renault, Volkswagen, Peugeot, Citroen, Fiat etc.
...precum si marci premium- Mercedes Benz, BMW, Infiniti, Lexus, Acura, Cadillac etc.
sau marci exclusiviste - Rolls-Royce, Bentley
GOT THE IDEA ??
e bun desertul maroniu de la departamentele de marketing?!
sa-ti fie de bine
:)