Esential
506 | litri însumează portbagajul lui Peugeot 301. |
Peugeot a decis să atace segmentul berlinelor accesibile cu un model nou, botezat 301. Imaginile şi informaţiile oficiale au fost publicate azi, urmând ca debutul live să aibă loc în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, din toamnă.
Noul 301 se vrea a fi un model global, gata să cucerească clienţi noi pe pieţele din Europa Centrală şi Orientală, Rusia, Ucraina, Grecia, nordul Africii, Orientul Mijlociu şi America Latină. Cu o lungime de 4.44 metri şi un ampatament de 2.65 metri, noul Peugeot 301 promite spaţiu suficient pentru cinci pasageri şi un portbagaj generos, de 506 litri.
Gama de motorizări va fi asigurată de unităţi fără pretenţii prea mari la capitolul performanţă. Este vorba despre benzinarele VTi de 1.2 şi 1.6 litri, cu 71, respectiv 115 cai putere, şi despre dieselul e-HDi de 1.6 litri şi 92 de cai putere. Această ultimă opţiune va putea fi asistată de o cutie manuală sau una automată robotizată.
Deşi va fi un model cu un preţ abordabil, în lista sa de opţiuni se vor regăsi ABS, ESP, asistenţă la frânarea de urgenţă, patru airbaguri, sistem audio cu MP3, Bluetooth, USB, climatizare automată, senzori de parcare posteriori şi deschiderea portbagajului de pe telecomandă.
via l peugeot
Ca design, e frumusel, cat de cat inchegat... dar, se pare ca entry-level vei primi doar tabla, rotile si volanul :)
Se pare ca dotarile ar fi slabe. Daca optional e ce scrie automarket, standard ar fi poate 2 airbaguri, servodirectie sau inchiderea centralizata. Iar daca la dotarile astea ai adaugi ABS, ESP, o vopsea metalizara si un motor mai bun deja cred ca pretul creste considerabil.
Tica, sti care e diferenta dintre standard si optional?
Designul pare OK pentru tinta propusa, sa nu uitam asta.
acum sa vedem si pretul...
Concurentii directi cred ca vor fi Fluence si Linea, eventual noul Toledo si Rapid, pentru a se bate de la egal la egal cu Jetta sau
Focus sedan, francezii ar trebui sa vina cu o gama de motorizari ceva mai bogata.Potential au.
Interiorul chiar imi place, observ ca au ales ca amplasarea comenzilor pentru geamuri sa fie pe coloana centrala, in genul vechiului seria 3, o varianta mult mai fericita decat cea a Loganului.
Asta nu este Lodgy... si va fi omologat dupa "octombrie 2011" si va fi obligat sa aiba in serie si ABS si ESP ..
mancash oichii vostri de apasatori pe manute rosii... legile nu le mai stiti..
@masina - "banala" daca nu ar semana atat de mult cu 508, interior care da a "12000+optionale" .. in nici uncaz "12000 diesel cu optionale"
acum depinde ce inteleg ei ca pret de vanzare pt low-cost.
probabil se va situa ca pret undeva la nivel de fluence
butoanele de geamuri le vad in fata schimbatorului de viteze
sunt integrate ok in designul respectivei componente, dar totusi, nu sunt pe usa cee a ce e enervant daca dai peste 10k euro pe ea, la noi in tara.
renault in sine este un brand low cost deoarece foloseste la productia modelelor sale solutiile cele mai ieftine in marea majoritate a respectivelor.
asta e data de nenea ghosm cu politica dansului de maximizare a profitului prin reducerea costurilor dar si nu prin reducerea preturilor de vanzare direct proportional.
low-cost inseamna sa ai costuri reduse si deci sa folosesti inginerii ieftine.
adica butoanele de pe consola centrala si nu pe usa, motoare cu tehnica deja mainstream daca nu invechita (vezi si politica vw cu motorul antic 1.4 80cp si raposatul 1.6 100cp (care au fost folosite pentru prea multe generatii de masini)
low cost un inseamna sa vinzi ieftin ci tu corporatia sa ai costuri reduse si deci inginerii IEFTINE. materiale ieftine, etc...
deci daca e o versiune construita cu solutii ieftine inseamna ca e un produs low-cost.
nu doar dacia este low cost dar deh trebuie un iq peste medie sa intelegi cu adevarat lumea in care traiesti si nu sa salivezi la lingurita cu zaharelul de la cei care prostesc masele
Aici nu intra in calcul preferintele tale personale pentru ca lucrurile sunt foarte clare in industria auto:
exista marci low-cost - Dacia, Lada, Tata, Mahindra, Chery, Brilliance etc
...asa cum exista marci de volum - Renault, Volkswagen, Peugeot, Citroen, Fiat etc.
...precum si marci premium- Mercedes Benz, BMW, Infiniti, Lexus, Acura, Cadillac etc.
sau marci exclusiviste - Rolls-Royce, Bentley
GOT THE IDEA ??
e bun desertul maroniu de la departamentele de marketing?!
sa-ti fie de bine
:)