- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
În 2024 au avut loc mai puține accidente rutiere grave în România prin comparație cu 2023. Numărul accidentelor grave s-au înjumătățit față de nivelul de acum 6 ani. (05.01)
-
Peste 151.000 de mașini noi au fost înmatriculate în România, în 2024, potrivit unui nou raport al Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări (DGPCI). Astfel, piața auto din România a avut parte de o creștere de 4.5% la nivelul întregului an. (03.01)
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Peugeot 3008 se lanseaza in Romania de la 19.495 de euro
Apropo tig(R)uan,BOGDAN are dreptate,poti sa iti iei tiguan nou la 23-25 mii de euro,dar poate nu la fel de bine echipat..XC60 in nici un caz.
http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?compare=6564,4757
Tot ca o opinie personala cred ca cei de la Peugeot au fost prost inspirati cand au pus motorizari de 1.6 benzina(120cp) si diesel(110cp) pe o masina care e posibil sa cantareasca si o tona jumate si care ar trebui in mod normal sa faca fata unui traseu offroad cu dificultate medie...
Koleos are 3 moduri: 2WD( tractiune fata -bun pt oras,consum/agilitate), Auto ( sistemul decide distribuirea cuplului in functie de conditiile de drum), Lock ( pt trasee dificile se blocheaza diferentialul central si cuplul se distribuit egal intre cele 2 punti- tractiune integrala permanenta). Bineinteles ca pt Nissan-urile alea adevarate exista si reductor... mod 4WD Low :) Sistemul de pe Nissan foloseste inteligent valorile acceleratiei laterale si ale altor senzori pentru a livra cuplul corect, in functie de situatia in care se afla rotile.