Peugeot 3008 se lanseaza in Romania de la 19.495 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Preturile pentru Romania ale uneia dintre cele mai asteptate aparitii din gama recenta Peugeot, crossover-ul 3008, pornesc de la 19.495 de euro cu TVA pentru motorul VTi de 1.6 litri si 120 de cai putere in versiunea de echipare Smartline si urca cu putin peste 25.000 de euro pentru versiunea HDi de 2.0 litri FAP 150 CP in versiunea de echipare Dreamline Premium Pack. Noul model va fi lansat efectiv pe piata in luna iulie.
Peugeot 3008 se anunta un rival interesant pentru Ford Kuga, Renault Koleos, Nissan Qashqai si VW Tiguan. Construit la intersectia dintre un SUV, un monovolum si o berlina, noul model Peugeot se evidentiaza printr-o multitudine de sisteme tehnice interesante, printre care se numara Dynamic Rolling Control sau Grip Control. Proportiile modelului sunt echilibrate iar liniile modelului sublineaza inca o data dinamismul specific modelelor constructorului francez.
Prima caracteristica importanta a lui 3008 este reprezentata de parbrizul de 1.6 metri patrati, o garantie a faptului ca vizibilitatea si luminozitatea se afla la ele acasa in familiala din Hexagon.
Apropo de caracterul familial al modelului, 3008 reuseste sa vina cu un spatiu de incarcare de 604 litri, suficient pentru ca patru persoane sa calatoreasca fara probleme insotite de bagaje voluminoase.In Romania exista patru motoare disponibile pe 3008. Vorbim de doua unitati de 1.6 litri pe benzina (120 CP sau 156 CP) si de doua motorizari diesel HDi de 1.6 litri (110 CP) sau 2.0 litri (150 CP).
Preturile, versiunile si echiparile complete ale modelului francez pot fi consultate pe pagina speciala Automarket dedicata lui 3008.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Apropo tig(R)uan,BOGDAN are dreptate,poti sa iti iei tiguan nou la 23-25 mii de euro,dar poate nu la fel de bine echipat..XC60 in nici un caz.
http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?compare=6564,4757
Tot ca o opinie personala cred ca cei de la Peugeot au fost prost inspirati cand au pus motorizari de 1.6 benzina(120cp) si diesel(110cp) pe o masina care e posibil sa cantareasca si o tona jumate si care ar trebui in mod normal sa faca fata unui traseu offroad cu dificultate medie...
Koleos are 3 moduri: 2WD( tractiune fata -bun pt oras,consum/agilitate), Auto ( sistemul decide distribuirea cuplului in functie de conditiile de drum), Lock ( pt trasee dificile se blocheaza diferentialul central si cuplul se distribuit egal intre cele 2 punti- tractiune integrala permanenta). Bineinteles ca pt Nissan-urile alea adevarate exista si reductor... mod 4WD Low :) Sistemul de pe Nissan foloseste inteligent valorile acceleratiei laterale si ale altor senzori pentru a livra cuplul corect, in functie de situatia in care se afla rotile.