Aceste specificaţii sunt valabile doar pentru versiunea echipată cu jante de 16 inch şi cu anvelope cu rezistenţă redusă la rulare. Modelul franţuzesc păstrează în continuare cele trei moduri de rulare: Auto, Sport şi ZEV. Cel din urmă foloseşte doar energia stocată în acumulatori pentru a sigura propulsia, pe când primele două moduri alternează implicarea motorului cu ardere internă şi motorului electric în furnizarea puterii.
Graţie configuraţiei sale speciale, crossoverul franţuzesc oferă tracţiune integrală, deoarece motorul electric este amplasat pe puntea spate şi angrenează roţile din spate atunci când este necesar.Iniţial, 3008 HYbrid4 avea un consum mediu de 3.8 litri la sută. Modelul franţuzesc îşi păstrează puterea maximă, de 200 CP, alături de cuplul de 500 Nm, valori obţinute prin cumularea forţelor celor două motoare. Peugeot 3008 HYbrid4 a fost lansat la Salonul Auto de la Paris din 2010 şi a debutat pe piaţa din Europa în prima parte a anului trecut.
Via Peugeot
Comentarii (6)