Francezii de la Peugeot l-au echipat pe 208 Type R5 cu un motor 1.6 turbo care dezvoltă 280 CP la 6.000 rpm şi 400 Nm la 2.500 rpm. Modelul are tracţiune integrală cu două diferenţiale autoblocante şi benficiază de o cutie de viteze secvenţială cu cinci trepte, controlată prin intermediul levierului montat pe coloana de direcţie. În raport cu un 207 S2000, caroseria lui 208 Type R5 este cu aproximativ 40 de kilograme mai uşoară, ceea ce ar trebui să ofere un beneficiu cuantificat în secunde pe probele de concurs.
Cei de la Peugeot nu au dezvăluit preţul noului lor model, dar ne aşteptăm să aflăm informaţii suplimentare odată cu prezentarea de la Salonul Auto de la Paris. Spre comparaţie, versiunea de 185 CP a lui Peugeot 208 destinată raliurilor pleacă del a 57.500 de euro, în timp ce kit-ul de conversie pleacă de la 37.500 de euro.
Via Peugeot
Comentarii (0)