Acest hibrid este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar opt secunde. Masa sa este de 775 kilograme, graţie elementelor din fibră de sticlă. Printre inovaţiile acestui concept se numără suspensia spate, care a fost înlocuită cu elemente din fibră de sticlă, existând un singur element în formă de "lamă" în locul barei antirului, a arcurilor şi a braţelor suspensiei spate, iar braţele A ale suspensiei faţă sunt şi ele din fibră de sticlă.
Reducerea masei acestui hibrid a mers atât de departe încât Peugeot a folosit un rezervor de 20 de litri. Chiar şi cu acest rezervor, autonomia teoretică este de 1.000 de kilometri, graţie consumului mediu de 2.09 litri la sută. Motorizarea de 1.0 litri a fost modificată serios, cilindreea sa urcând la 1.2 litri. Motorul electric este preluat de la 908 Hybrid, prototipul de Le Mans, alături de modulul hibrid. Însă, unitatea folosită de conceptul francezilor dezvoltă 40 CP şi este cuplată unei baterii litiu-ion cu 90 de celule. Aceasta asigură o autonomie de 19 kilometri în modul 100% electric. Transmisia este o unitate EGC cu cinci trepte, căreia i-a fost integrat sistemul hibrid menţionat anterior.Via Autoexpress | Peugeot
este o veste f buna Peugeot ofera tehnologie la preturi modice, sper sa-si revina... Mie unul chiar nu inteleg dc lumea nu cumpara mai mult Peugeot ( PSA in genere ), am observat 208 pe strada si arata exterior si interior f bine , motorizari f bune ( actuale ) si aspect mult peste VW si Ford + un sentiment emotional...existent si la interior, mai ales la 208GTI si 508 ( varianta GT )