În raport cu versiunea standard, modelul va avea numeroase modificări aerodinamice, un set de jante din aliaj cu un design deosebit şi anvelope cu rezistenţă redusă la rulare. Conceptul va folosi materiale compozite pentru a-şi reduce masa cu 200 kilograme faţă de versiunea standard a lui 208. Materialele respective sunt furnizate de diviziile Hutchinson şi CCP Composites ale concernului Total.
Motorizarea este asigurată de o unitate cu trei cilindri în linie, de 1.0 litri, cuplată unei transmisii EGC şi a unui motor electric.
Motorul electric este alimentat de un acumulator "preluat direct din programele de anduranţă". Sistemul de propulsie al noului concept asigură un timp 0-100 km/h de 8 secunde şi emisii CO2 de numai 49 de grame pe kilometru.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Peugeot
Comentarii (1)