Peugeot 208 GTI a fost prezentat în versiunea de serie înainte de lansarea oficială de la Salonul Auto de la Paris. Modelul franţuzesc este mai lat şi mai scund decât versiunea pe care este dezvoltat, iar suspensia şi şasiul au fost reconfigurate. Motorizarea este un 1.6 THP de 200 CP cuplat unei transmisii manuale cu şase trepte. Acesta promite un timp 0-100 km/h mai mic de şapte secunde şi o viteză maximă de peste 230 km/h. Emisiile de CO2 sunt cotate la 145 grame pe kilometru, iar francezii promit un sunet deosebit.
În raport cu un 208 standard, versiunea GTI are un ecartament faţă mărit cu 10 milimetri, în timp ce ecartamentul spate este mărit cu 20 de milimetri. Suspensia spate a păstrat configuraţia cu bară de torsiune, dar francezii promit o experienţă ”incisivă” la volan. Direcţia este mai fermă, barele antiruliu au fost întărite, iar caroseria este şi ea mai rigidă. Peugeot 208 GTI are şi un set de arcuri sport şi amortizoare sport, care menţin legătura cu şoseaua printr-un set de jante din aliaj de 17 inch, echipate cu anvelope 205/45.
Discurile de frână de pe puntea faţă au riametrul de 302 milimetri, în timp ce puntea spate are discuri de 249 milimetri. Francezii au echipat noul lor hot-hatch cu un sistem de răcire dinamică a frânelor faţă.Peugeot 208 GTI are o masă de 1.160 kilograme, cu 80 de kilograme mai mică decât cea a lui Renault Clio RS şi 165 de kilograme mai mică decât cea a lui 207 GTI. În raport cu versiunea standard, modelul are un aspect estetic deosebit, marcat de bosajele umflate ale aripilor, pragurile laterale mai mari, luminile de zi cu LED-uri şi grila faţă redesenată. Peugeot oferă o nuanţă specială pentru acest model, care are ornamente ce amintesc de vechiul 205 GTI. Interiorul modelului franţuzesc prezintă o serie de elemnte cu design sportiv.
Via Peugeot
Polo GTI : vit max 229 km/h 0-100 in 6.9 sec
asa ca numai pune tu Clio RS , un jaf cu pret piperat , in ecuatie cu Polo GTI
nu stiu dc slavesti atat polo gti, din cate se zice pe net, e si sub corsa opc sau fiesta st.
Renault Clio Sport F1 Team R27 (198 CP si 1279 KG) vs 207 RC (174 CP si 1325 KG)
0-100km= 6.8/7.1s
0-160km= 17,9/18 s
top speed= 215/220 km/h
singurele circuite unde au fost testate amandoua
Autozeitung test track - 1.48.00/1.49.00 s
Bruntingthorpe - 1.25.51/1.27.03 s
Inta - 1.15.05/1.15 s
Raceland - 0.58.09/0.58.29 s
concluzionand cu acelasi bun simt, 207-ele este mai greu, are mai putini cp si are valori foarte apropiate de clio-ul cu cp mai multi si mai usor... pentru mine masinile performante sunt cele care la aceiasi putere si masa depasesc cu mult rivalii cum se intampla in clasa premium cu unele marci pe care nu o sa le enumar ca sa nu ducem discutia in derizoriu.... ori la clio nu e cazul, prea mult marketing pentru o cutie zgomotoasa cu interior anost si aripi de plastic (207-ele macar le are din fibra de sticla ca seria 5 e60 de exemplu).
seara buna.