În ciuda nivelului ridicat de putere, reprezentanţii Peugeot spun că versiunea de top, care va asigura un timp 0-100 km/h în apropiere de 7.0 secunde, nu va fi la fel de orientată spre performanţă cum este Renault Clio RS, spre exemplu. Mai mult decât atât, francezii spun că nu au niciun motiv să dezvolte o versiune şi mai performantă a lui Peugeot 208, deoarece aceasta nu se justifică din punctul de vedere al vânzărilor, iar ei sunt concentraţi pe nişa pe care se aşteaptă să vândă un număr semnificativ de unităţi.
În raport cu versiunea standard a lui 208, GTI-ul va avea elemente estetice specifice, o gardă la sol redusă, o suspensie modificată, bare de protecţie faţă-spate diferite, mai multe elemente interioare cromate, evacuări duble, o grilă faţă mărită şi scaune sport în standard.
Peugeot 208 a primit deja o versiune de competiţie, numită 208 R2, destinată exclusiv motorsportului. Potrivit unor surse citate de englezii de la Autocar, noul 208 GTI va intra în producţie alături de o versiune de serie a lui XY Concept, o altă versiune a lui 208 expusă la Salonul Auto de la Geneva.Via Autocar
Vad ca esti fan Toyota, si mie imi plac masinile japoneze, dar de aici si pana la a spune ca ceilalti nu gandesc, e ceva cale. Si eu am un Ford si pot sa spun si eu ca pe vremea cand Ford producea masini pe banda rulanta, Toyota nici nu exista. Pot sa spun si ca Toyota a imprumutat ABS, centura de siguranta (in 2 puncte de la Ford si apoi in 3 puncte de la Volvo), airbag-uri si alte tehnologii de la alti constructori, doar ca e absurd. Aygo si probabil si alte modele, au fost dezvoltate in colaborare cu alti constructori pentru a imparti costurile de dezvoltare. Nu a inventat Toyota masina si ceilalti le-au furat si au schimbat emblemele.
Da, au motoare foarte bune si economice, foarte fiabile, masinile per ansamblu in general sunt foarte fiabile, dar inseamna ca pe altii "nu-i duce capu".
Acesta este primul Hybrid , nu are treaba cu Toyota asa ca lasa-ne Mafia cu Toyota ta