şi pe piaţa din România, noul Lansat la începutul lunii iuliePeugeot 2008, crossover-ul de segment B al francezilor, primeşte deja o cutie robotizată pentru piaţa autohtonă. Este vorba despre agregatul cu şase rapoarte, atât de popular în gama modelelor PSA Peugeot-Citroen.
El îşi face loc pe versiunea diesel de 1.6 litri e-HDi, disponibilă în varianta cu 92 de cai putere. Alăturarea celor două componente va răsplăti viitorii clienţi cu un consum uşor îmbunătăţit, valoarea medie reducându-se de la 4 litri/100 de km (în cazul versiunii cu cutie manuală) la doar 3.8 litri când vorbim de cutia robotizată.
Transmisia ajută şi la reducerea emisiilor, în această configuraţie 2008 reuşind o valoare de numai 98 g/km, singura sub 100 g/km din gama crossover-ului francez. Motorizarea respectă normele de poluare Euro 5.Preţurile pentru noua versiune e-HDi cu transmisie robotizată şi nivel de echipare intermediar Active încep de la 18.490 de euro cu TVA inclus, însă Peugeot oferă o promoţie care reduce valoarea până la 17.650 de euro.
Dacia Duster e mai apropiat de dimensiunile unui ix35, decat de modelele astea si are un pret mediu cu 4000-5000 euro mai redus decat segmentul lui Juke.
PS:la pretul la care gasim motorina, rentabilitatea e in vreo 100 de ani... mai bine un Renault Captur la 17.200€ pret de lista - discount, ce vine cu motor 1.2 TCe 120 CP, deci vreo 30 in plus si consum 5.3%.
Schimbari de trepte optime!
Nissan a scos demult crossover de segment B. Se numeste Juke si e in mod evident mult mai funky. Aleg Juke oricand.
Trebuie un IQ mai mare de 100 ca sa pricepi mesajul.
PS: Niciun ESP din lume n-ajunge la nivelul celui mai slab 4x4, daramite tehnologia ultraperformanta Nissan!