Segmentul SUV-urilor de segment mic este în plină creştere. După succesul lui Nissan Juke, trendul este reafirmat şi de Peugeot 2008. Nou venit în acest segment, francezul a cucerit rapid inimile a 100.000 de clienţi, după cum susţine chiar producătorul.
Recordul de producţie a fost atins la uzina Mulhouse din Franţa, la mai puţin de un an de la debutul comercial al SUV-ului. 2008, un rival direct pentru Juke, ia naştere doar la uzina franceză, fiind un produs creat special pentru a menţine arderile industriei locale de profil. Nu e de mirare că Peugeot se laudă cu un 2008 ale cărui componente sunt, în proporţie de 73%, de origine autohtonă.
TEST-DRIVE: Peugeot 2008 - Latura emoţională
Cererile în continuă creştere au făcut ca şi producţia să urce. Aşa se face că vânzările promiţătoare au adus o cadenţă de 680 de vehicule pe zi, dublul producţiei iniţiale.Peugeot susţine că 68 de procente din aceste 100.000 de unităţi au fost comandate alături de niveluri de echipare superioare, ceea ce confirmă interesul publicului pentru o repoziţionare a brandului.
Gama de motorizări este una generoasă şi include două motoare pe benzină şi trei dieseluri. Entry-level-ul va fi asigurat de un motor VTI de 1.2 litri şi 82 de cai putere, însă există şi opţiunea unei unităţi de 1.6 litri şi 120 de cai. Cel mai mic diesel va fi un motor de 1.4 litri şi 68 de cai, însă există posibilitatea de a opta pentru două versiuni ale motorului de 1.6 litri: una de 92 şi una de 115 cai putere. În România, preţul de pornire pentru noul Peugeot 2008 este de 13.421 de euro.
Comentarii (3)