Peugeot 107 a ajuns la 500.000 de unităţi produse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Peugeot 107 a debutat pe piaţa din Europa în primăvara anului 2005 şi s-a dovedit a fi un real succes pentru constructorul din Hexagon. Săptămâna aceasta, micuţul model francez cu numărul 500.000 a părăsit linia de producţie a uzinei din Kolin, Cehia. Dovada succesului de care se bucură Peugeot 107 este regăsită în volumul de vânzări înregistrat de francezi în ultima perioadă.
În 2006, pe poarta uzinei din Cehia au ieşit 101.700 de exemplare, în 2007, 104.600 de unităţi şi-au găsit proprietarii pentru ca în 2008 constructorul francez să livreze 108.200 de exemplare. În 2009, anul care a pus la grea încercare mulţi constructori auto din cauza crizei economice cu care s-au confruntat, francezii au reuşit să comercializeze 116.100 de unităţi ale micuţului model de oraş.
La sfârşitul lunii septembrie Franţa totaliza 27% din numărul de exemplare vândute, urmată de Italia cu 19%, Anglia cu 15% şi Germania cu 10%. Citadinul din Hexagon este echipat cu un motor de 1.0 litri capabil să producă 68 de cai putere.
Consumul mediu de carburant al acestuia este de 4.5 litri la sută, iar emisiile de CO2 ajung la 103 g/km.Via | AutoJournal
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Sau poate da mai bine o stire legata de recall-uri,nu?
La urma urmei,can can-urile se vand mai bine...
Cunosc mult mai bine decat tine tripleta -chiar daca tu esti proprietarul unui C1- si pot spune ca aceasta masina se defecteaza doar daca nu corect intretinuta si exploatata.
Este mult prea simpla pentru a se defecta, asa ca fiti mai atenti cu ele si abia dupa aceea aruncati cu noroi.
In rest masina merge foarte bine , este destul de fisneata, consuma putin si costurile de intretinere sunt foarte mici. Suntem multumiti de ea mai ales ca e folosita corespunzator destinatiei ei, adica in mediul urban.
ca alegere de oras este best buy.
al meu este din 2005 cu 57.000km :) mai am si o masina mai mare dar piticul asta este masinuta mea de suflet. e mult prea distractiv sa te plimbi cu el prin oras, inacapi oriunde.
dar nu e o tragedie...