Petter Solberg inaugureaza noul showroom Subaru
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Subaru Motors Trading, importatorul oficial in Romania al autoturismelor Subaru a deschis un nou sediu in Bucuresti. Campionul Mondial de Raliuri Petter Solberg si managerii Fuji Heavy Industries au fost invitatii de onoare ai evenimentului de inaugurare al noului showroom.
Petter Solberg piloteaza pentru Subaru din anul 2000 iar in 2003 a reusit sa obtina impreuna cu echipa japoneza primul sau titlu mondial. De atunci Subaru a trecut printr-o perioada dificila, Solberg reusind doar clasarea pe locul doi in 2004 si 2005 si locul sase anul trecut.
La conferinta de presa organizata astazi, Solberg s-a aratat optimist si a declarat ca "aceasta perioada neagra incepe sa se apropie de sfarsit. Clasarea pe locul trei in Raliul Acropolis-ului, desfasurat zilele trecute ma face sa sper la rezultate bune si pe viitor".
Noul centru Subaru, amplasat pe strada Theodor Pallady, are o suprafata de peste 800 metri patrati si include showroom, spare parts, si service. Investitia pentru construirea acestui centru a fost de 400.000 de euro.
Stavros Kanonopoulos, General Manager Subaru Motors Trading a declarat: „Prin acest sediu vom putea sa oferim clientilor nostri servicii la cele mai inalte standarde Subaru. In toate showroom-urile noastre principalul nostru scop este sa cream un mediu prietenos in care clientul sa se poatã relaxa si bucura de modelele si serviciile Subaru. Noul sediu sta marturie a valorilor brandului Subaru.”
Importatorul intentioneaza sa deschida trei noi concesiuni pana la sfarsitul acestui an, reteaua urmand sa ajunga la 11 unitati. In prezent, compania controleaza doua concesiuni in Bucuresti si cate una la Iasi, Craiova, Ramnicu Valcea, Brasov si Cluj-Napoca.
Vizita campionului mondial de raliuri va reprezenta o noua oportunitate pentru Automarket de a-si premia vizitatorii fideli. Premiile sunt inca o surpriza asa ca ramaneti alaturi de noi in urmatoarele zile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Dar mai bine va arat mai jos ce teapa a luat un cumparator al Subaru Motors Trading....
RECLAMATIE
Reclam pe:
Subaru Motors Trading SRL
cu sediul in:
Soseaua de Centura 30A, com. Tunari, Ilfov, Romania
Tel: +40 21 405 74 40, Fax: +40 21 405 74 45
E-mail: office@subarumotors.ro
Subsemnatul SANDU Florin in calitate de utilizator , persona fizica a automobilului Subaru , achizitionat in leasing prin Romexterra Leasing, de la dealearul Subaru Radacini-Subaru Motors Hellas ABEE doresc sa va supun atentiei urmatoarele aspecte:
Reclam pe Subaru Motors Trading - Subaru Motors Hellas ABEE, avand sediul si datele de contact Soseaua de Centura 30A, com. Tunari, Ilfov, Romania,Tel: +40 21 405 74 40, Fax: +40 21 405 74 45
E-mail: office@subarumotors.ro.
In anul 2006 am achizitionat automobilul Subaru model Forester XT 2006 cu seria: JF1SG9LD36G075380 in luna februarie 2006, prima inmatriculare fiind facuta in data de 03.02.2006.
La cca 2500km am fost sa fac prima revizie inlocuind uleiul pentru ca eu oricum il schimb de doua ori mai des decat impune caietul de garanti.Consider ca este mai sanatos pentru motor, uleiul folosint fiind Castrol RS 10W60.
Dupa putin timp, in data de 17.042006 planetara stanga spate a cedat, s-a rupt. Am mers la serviceul Bosch –Radacini si s-a constatat defect de fabricatie.
Am asteptat din 17.04.2006 pana in 25-26.05.2006 ca piesa sa fie adusa si montata.
La cca 6000km, in timpul verii 10.07.2006, mergand cu automobilul si accelerand in treapta a treia s-a auzit un zgomot si transmisia patina. Pinionul treptei trei de viteza s-a distrus. Am sunat si am anuntat imediat Subaru Motors Trading( noul importator) si masina a fost dusa la service unde s-a constatat pinionul de treapta a treia distrus.(defect de fabricatie)Constatarea a durat cca doua saptamani apoi au comandat din piese.
Am asteptat o luna doua sa vina piesele si cand au venit cei de la service au constatat ca mai era ceva ce nu au observat, am mai asteptat circa o luna.
Service care se ocupa de prestatile lui Subaru Motors Trading este Telegaraj, sincer nu sunt prea incantat de prestatia lor, mai mult cand mi-a fost predata masina mecanicul era imbracat murdar fara a avea o protectie pe scaun. Siguranta in service nu exista.
Am ridicat Foresterul in ziua de 05.10.2006.
In dimineata zilei de 06.10.2006 directia a inceput sa functioneze greoi iar pe bord s-a aprins martorul de baterie, am oprit imediat, am
- 2-
sunat la Subaru Motors care nu avea asistenta si nici program de lucru. Acest lucru s-a intamplat in traficul Bucurestean punandu-mi integritatea si viata in pericol. Am ridicat capota si am observat cureaua de alternator si pompa de servo rupta si sarita din locasul ei. Pentru a putea deplasa automobilul am cumprat imediat de la un magazin din apropiere o curea pe care am montato imediat si totul a functionat normal.(detin factura de achizitie)Cureau rupta avea scris pe ea: 56 01-29-9 BANDO 5PK882 FHI 8....
Tind sa cred ca la motarea cutiei au uitat o scula, piesa, ori material in zona motorului care a intrat in zona curelei provacandu-i distrugerea.Nefiind o mare valoare nu i-am dat mare imoortanta la acel moment.
In seara zilei de 07.10.2006 plecand de pe loc s-a ausit un zgomot si masina a inceput sa tureze fara a inainta corect. Am oprit, apoi am dus-o la service unde in cca 4-5 zile s-a demontat diferentialul spate si mi s-a spus ca s-a rupt din cauza exploatarii.
In ziua de 11.11.06 am dus la service pisele ce trebuiau inlocuite .
In data de 15.11.2006 am mers sa receptionez masina si lucrarea. S-a efectuat un test in curtea interna a serviceului , moment in care s-a aprins un martor de motor(senzor clatepta aer admisie) s-a remediat pe loc. Testarea nu a fost concludenta si foarte scurta ruland si foarte incet pe un platou de beton cu mici denivelari.
Plecand din service si reusind sa rulez cu viteze de 60-70km/h am auzit un zgomot la frana de motor usoara. Un huruit in transmisie. Am sunat la service dar nu exista nici o solutie de remediere imediata, fapt pentru care am intrat intr-o unitate unde un mecanic s-a uitat si a facut o constatare.(detina nota de constatare)Am dat si SMS catre Dl. Temel si catre DL.Catalin Iogrus. Fara rezultat.
Busonul de umplere cu ulei a diferentialului spate era desfacut, nefiind strans corespunzator, la forta indicata de fabricant. Se desfacea cu mana. Am verificat nivelul de ulei s-a schimbat uleiul.Uleiul scos este pastrat pentru a fi dus la o analiza si erau doar 200-300ml din cca 700-800ml. Prezenta multe particule metalice de tip pilitura, avand aspect metalizat iar busonul magnetizat era acoperit cu un strat foarte gros de pilitura metalica.
Circuland cu automobilul in ziua de 17.11.2006 am auzit din nou zgomote si am intrat intr-o alta unitate service cu acreditare RAR, unde s-a facut o noua constatare. Surubul care fixeaza si regleaza pinionul de atac al grupului diferential spate era desfacut, permitand un mare joc in transmisie. A fost reglat conform specificatilor tehnice Subaru.(detin nota de constatare)
-3-
Mentionez ca Dl.Temel in trecut a lucrat la Automobile Bavaria unde acesta avea atributiuni pe partea de service si am discutat in contradictoriu cu privire la garantia unui BMW330xd, unde reprtrezentantul german al firmei mi-a dat dreptate. Sper ca sa nu existe reticente din acest vechi motiv, desi el a sustiunut ca diferentialul a cedat datorita exploatarii necorespunzatoare. Nu am folosit masina pe teren accidentat, pana in prezent, nu a fost lovita partea inferioara iar orice soc in transmisie trebuie sa fie preluat de ambreiaj care are rol de amortizor, iar cand solicitarile sunt prea mari trebuie sa cedeze. Ambreiajul meu pare in buna stare.
In concluzie va pot spune ca la penultima iesire din service, am avut probleme grave de directie, iar la ultima, lafel de periculoasa, la trenul de rulare, ambele putand fi fatale pentru un sofer lipsit de experienta sau daca viteza era mare. Pentru directie este clar pericolul in timp ce pentru diferentialul spate, va rog sa va ganditi la o blocare a rotilor determinata de griparea diferentialului spate la o viteza legala de 130km/h.
Imi este frica sa mai duc masina in serviceul autorizat Subaru, deasemenea doresc repunerea automobilului in garantie si solicit contravaloarea pieselor aduse, plus valoarea ratelor de leasing-asigurare , pe perioada indisponibilizari automobilului in service, doresc prelungirea termenului de garantie conform legii, punerea la dispozitie a unui manual de utilizare complet in limba romana si indicarea unui service competent autorizat care sa preia garantia.
Imi este frica sa conduc automobilul datorita interventilor care au lasat mereu de dorit si s-au soldat cu noi defecte foarte periculoase.
Manualul de utilizare primit la achizitionarea automobilului nu este in limba romana si este pentru un model mai vechi de Subaru Forester care este mult diferit, motor, accesorii, suspensie, roti, design...
Cartea de service a fost completata ulterior si incorect.Probabil ca intentionat se lucreaza asa pentru a avea posibilitatea jonglarii cu piese de garantie.
In ce ma priveste a trebuit sa insist sa mi se dea piesa defecata inapoi desi eu am adus piesa noua.
Rog verificati masinile in garantie ce piese s-au scos pe fise si ce piese s-au inlocuit efectiv sau daca nu au fost montate pe alte automobile.
Rog verificati calificarea celor ce lucreaza si modul de utilizate a sculelor speciale si a dispozitivelor si daca aceste exista si sunt certificate conform standardelor.
-4-
Rog verificati standardul showroomului, a serviceului si a servicilor prestate, materialele de lucru, in special calitatea uleiului daca este original si modul cum a fost importat.
Este cunoscut faptul ca in multe cazuri Subaru Motors refuza garantia anumitor piese cum ar fi ambreiajul, pe motiv de utilizare necorespunzatoare sau defectuasa.
Ce se intelege prin utilizare corespunzatoare la un automobil cu un demaraj de sub 6 secunde pana la 100km/h si viteza maxima constructiva limitata electronic la cca 230km/h?
Va multumesc anticipat! data:
Sandu Florin 17.11.2006