Petrom se relanseaza pe piata uleiurilor auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Petrom, cel mai mare producator de titei si gaze din Europa de Sud - Est, a introdus pe piata romaneasca de lubrifianti o noua gama de uleiuri de motor, Petrom Motor Oil.
Sub acest brand se inscrie o gama larga de uleiuri de inalta calitate, de la uleiuri multigrad sau monograd, care protejeaza motorul masinilor, la uleiuri hidraulice sau de transmisie care optimizeaza functionarea componentelor autovehiculelor si echipamentelor industriale.
Tamas Mayer, membru al Directoratului Petrom, responsabil cu activitatea de marketing a declarat: „Noua gama de lubrifianti Petrom Motor Oil se bazeaza pe o tehnologie moderna, care acopera nevoile oricarui tip de masina sau de echipament industrial. Acest tip de ulei asigura o buna lubrifiere a motorului, reducand considerabil uzura acestuia”.
Toate tipurile de uleiuri Petrom Motor Oil sunt disponibile în acest moment benzinariile Petrom si vor putea fi achizitionate in curand din supermarketuri, magazine specializate si service-uri. Noul brand Petrom Motor Oil se adreseaza segmentului mediu de consumatori.
Gama de uleiuri Petrom Motor Oil acopera toate nevoile masinilor si echipamentelor industriale. Astfel, pe langa uleiurile de motor propriu-zise, Petrom ofera si lubrifianti pentru transmisiile manuale si automate ale vehiculelor, dar si uleiuri hidraulice.In cadrul conferintei de presa organizata de Petrom pentru lansarea noii game de uleiuri, oficialii companiei au anuntat si strategia Petrom Motor Oil pana in 2010. Compania planuieste investitii de 500 de milioane de euro, demolarea si reconstituirea a zece terminale, plus extinderea in afara tarii. In anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3,7 miliarde Euro. Petrom are in Romania o retea de 593 de benzinarii, plus alte 211 benzinarii in afara Romaniei.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile, înmatriculările de mașini noi au crescut cu peste 5% în luna februarie, în România. (03.03)
-
BMW a lansat în premieră mondială primul său service cu interfață complet digitală în România. Acesta este un proiect pilot menit să ușureze accesul clienților în service-urile mărcii, dar și să ofere o experiență mai accesibilă și mai transparentă. (28.02)
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu un nou exemplar special. Este vorba despre un Aston Martin V12 Speedster, unul dintre cele 88 produse. (26.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
Comentarii (1)