Peter Schreyer: "Kia nu va construi un model sport în următorii ani"
de Sebastian Toma
Marti, 06.05.2014
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia nu va lansa versiuni de serie ale conceptelor GT şi GT4 Stinger în viitorul apropriat, spune Peter Schreyer, designerul şef al companiei.
În ceea ce priveşte marketing-ul, lansarea unei noi maşini în gamă ar trebui să îmbunătăţească imaginea de marcă. Dar dacă o marcă din China, spre exemplu, ar lansa un roadster, credeţi că ar afecta percepţia clienţilor? Eu nu cred.
Lee Soon-nam
Director de marketing extern Kia Motors
Kia nu va construi un model sport în viitorul apropiat, anunţă Peter Schreyer, designerul şef al concernului coreean. În ciuda faptului că era interesat de dezvoltarea unui asemenea model, după cum a şi declarat în trecut, Schreyer spune că un model sport de la Kia nu va fi aprobat de consiliul de conducere al companiei. Lee Soon-nam, directorul de marketing extern al Kia, spune că marca din Coreea de Sud trebuie să-şi îmbunătăţească imaginea înainte de a lansa modele sportive, precum ar fi versiunile de serie inspirate de conceptele GT şi GT4 Stinger. Abia după ce imaginea companiei va atinge un anumit nivel, Kia va putea să maximizeze lansarea unor modele sportive, consideră Soon-am Lee.
Modelele sport şi roadsterele fac parte dintr-o nişă, iar Kia trebuie să-şi întărească imaginea de marcă înainte de a comercializa aceste categorii de automobile, explică directorul de marketing extern al companiei.
În plus, eventualele modele sport de la Kia ar trebui să obţină volume semnificative pentru a fi profitabile, deoarece ar putea fi necesară dezvoltarea de platforme noi. În orice caz, lansarea de modele sport este o discuţie continuă în cadrul consiliului de conducere al mărcii Kia, spune Lee Soon-nam într-un interviu acordat celor de la Automotive News.
Oricât de bine arată conceptul din imaginea alăturată, consiliul de conducere al mărcii Kia nu-l va aproba pentru producţie până când nu are certitudinea că va fi profitabil pentru companie.
Încă de când a preluat conducerea departamentului de design de la Kia, Peter Schreyer spune că marca are nevoie de un roadster sau de un model sportiv pentru a se face cunoscută. Între timp, Schreyer a ajuns să conducă şi departamentul de design de la Hyundai şi lucrează la separarea celor două mărci pentru a evita canibalizarea gamelor.
Planul său este de a transforma Kia într-o marcă tinerească. Până atunci, consiliul de conducere al companiei doreşte să aprobe doar modelele care vor fi profitabile cu siguranţă, aşteptând ca roadsterele şi sportivele să-şi dovedească necesitatea în timp.
Comentarii (0)